gemeente Smallingerland

Beleidsmedewerker facilitaire zaken

gemeente Smallingerland

De opdrachtĀ­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Ter vervanging van zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een hands-on beleidsmedewerker facilitaire zaken. In deze periode van 8 maanden voer je operationele facilitaire zaken uit, neem je aanbestedingstrajecten waar en heb je een actieve rol in de verbouwing van het gemeentehuis en de tijdelijke huisvesting.

Verantwoordelijkheden

-Je werkt mee aan de visie op facilitair management binnen onze gemeente en vertaalt dit naar beleid. In dat kader ben je verantwoordelijk voor de beleidsadvisering aan management en directie.
-Je bent onderdeel van het project Verbouw en adviseert daarbij op alle facilitaire vraagstukken op het gebied van verbouw, tijdelijke werklocatie(s) en hybride werken. 
-Je zorgt voor het opstellen en het up to date houden van het contractbeheer op het gebied van facilitaire dienstverlening. 
-Je bent daarbij verantwoordelijk voor het beheer van lopende contracten en het aanjagen van of deelnemen aan aanbestedingstrajecten. 
-Je bewaakt de samenhang en uitvoering van het beleid binnen de diverse onderdelen van het facilitair management in combinatie met het project -Verbouw.
-Je adviseert de teammanager en bent vraagbaak voor je collega's.
-Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de facilitaire contracten.
-Afhandeling van facturen.
-Je neemt deel aan werkgroepen op het gebied van huisvesting


Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 2 keer de initiële contractperiode. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar voor een initiĆ«le periode van 8 maanden vanaf 01-06-2025 tot en met 31-01-2026 voor 24-32 uur per week. Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 2 keer de initiĆ«le contractperiode. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe.
  • U bent in dienst bij bijvoorbeeld een detacheringsbureau en geen ZZP-er of BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder. De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking.
  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met facilitaire projecten en aanbestedingen
  • Aantoonbare hands-on mentaliteit

De Wensen

  • Bekend met werken in een gemeentelijke organisatie of soortgelijk
  • Meer jaren aantoonbare en recente ervaring in een vergelijkbare functie met vergelijkbare verantwoordelijkheden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
10 mei 2025 om 21:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox