
gemeente Voorschoten
max €105 per uur
Zuid-Holland
36 uur per week
22 december 2025
22 juni 2026
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Voorschoten mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Voorschoten. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak, BV, maatschap of Opting-In constructie is).”
Werken in Voorschoten, de Parel aan de Vliet
Onze groene gemeente, gelegen in de Leidse regio, staat bekend om haar hechte gemeenschap, brede maatschappelijke betrokkenheid en sterk lokaal bestuur. We bieden onze ruim 26.000 inwoners efficiënte en persoonlijke dienstverlening met korte communicatielijnen en een mensgerichte aanpak. We zijn trots op onze organisatie en ons medewerkers die zich dagelijks inzetten voor het welzijn van onze inwoners en ondernemers
Voorschoten, de Parel aan de Vliet, is sterk in ontwikkeling en de drijvende kracht is ons hechte team van mensen die onze gemeente en alle Voorschotenaren glans geven. Door onze compacte organisatiestructuur kunnen we de lijnen kort houden en snel mooie dingen voor elkaar krijgen. Dat vraagt zelfstandigheid en biedt tegelijk veel vrijheid.
Bij de gemeente Voorschoten staan we voor spannende uitdagingen. We zijn volop bezig met de ontwikkeling en verdere professionalisering van onze organisatie, waarbij we toewerken naar een klantgerichte organisatiestructuur die klaar is voor de toekomst. Het doel? Samen met plezier en betrokkenheid werken aan een gemeente waarin vertrouwen en verantwoordelijkheid centraal staan. We bouwen aan een organisatie die niet alleen de inwoners centraal stelt, maar ook jou de ruimte biedt om bij te dragen aan innovatieve en duurzame oplossingen. De organisatie is onderverdeeld in drie afdelingen: Dienstverlening, Bedrijfsvoering en Bestuur.
Opdracht
De gemeente zoekt tijdelijk een beleidsadviseur mobiliteit die vanwege het vertrek van de senior beleidsadviseur, het team kan versterken en continuïteit kan bieden in lopende dossiers en beleidsontwikkeling. De adviseur draagt bij aan de verdere ontwikkeling, actualisering en uitvoering van het gemeentelijke mobiliteitsbeleid. De werkzaamheden omvatten onder meer strategische beleidsontwikkeling, verkeerskundige analyses, project- en procesmanagement en juridische besluitvorming binnen het domein verkeer en vervoer. De adviseur toetst verkeersbesluiten, adviseert bestuur en management, begeleidt participatie- en inspraakprocessen, en stemt af met regionale partners zoals Holland Rijnland. Daarnaast wordt een actieve bijdrage verwacht aan duurzame en innovatieve mobiliteitsoplossingen en aan de advisering bij ruimtelijke en woningbouwprojecten over de integrale inpassing van mobiliteit. Deze opdracht vraagt om een adviseur met brede ervaring in het mobiliteitsdomein, die kan schakelen tussen strategisch beleid, operationele uitvoering en juridische kaders, en beschikt over sterke analytische en communicatieve vaardigheden.
Competenties
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg in te vullen.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox