Gemeente Roosendaal

Baliemedewerker publiekszaken

Gemeente Roosendaal

De opdracht­omschrijving

Roosendaal is op zoek naar een
Baliemedewerker publiekszaken
32 uur per week
Een professionele, enthousiaste medewerker die er mede voor zorgt dat onze inwoners goed geïnformeerd en geholpen worden.

Jouw nieuwe opdracht
Als baliemedewerker Publiekszaken ben je het visitekaartje van de gemeente Roosendaal. Je verzorgt onder andere aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, verklaringen omtrent gedrag, uittreksels BRP en Burgerlijke Stand en aangiften van geboorten en overlijden.
Wij willen dat onze burgers vriendelijk, snel en deskundig worden geholpen. Wij willen een goede service verlenen zowel bij een persoonlijk bezoek als bij een digitale aanvraag. 


Wat wordt gevraagd?

  • MBO werk- en denkniveau
  • Bij voorkeur het diploma Basisopleiding Burgerzaken (of een vergelijkbare opleiding) of bereid deze opleiding te gaan doen (1,5 à 2 jaar durende opleiding)
  • Vertrouwd met digitale systemen
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Een open en flexibel instelling
  • Servicegericht en secuur
  • Teamspeler


Wij zijn Roosendaal
Wij zijn geen gemeente, wij zijn Roosendaal. Benieuwd wat we daarmee bedoelen? Dat leggen we je graag uit in deze video.
 Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Samen ben je verantwoordelijk voor het groepsresultaat en verdeel je werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar, ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven en is het werkplezier hoog dankzij de vrijheid in je werkzaamheden. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden.
Roosendaal is de stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal.





De Eisen

  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis van Burgerzaken (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring binnen een gemeente (blijkt uit een CV)
  • De kandidaat heeft 1-3 jaar relevante werkervaring
  • De kandidaat heeft minimaal een diploma Basisopleiding Burgerzaken (blijkt uit CV)Gewijzigd
  • De kandidaat heeft de volgende competenties (blijkt uit gesprek): flexibel goed kunnen verplaatsen in een ander klantgericht samenwerken stressbestendigGewijzigd
  • De kandidaat is in staat om op de gevraagde startdatum te starten voor het aantal uren

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox