Gemeente Den Helder

Bag beheerder

Gemeente Den Helder

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen
Binnen het team Informatie en Techniek van de Gemeente Den Helder ben je als BAG beheerder verantwoordelijk voor de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). Vanwege het pensioen van één van onze gewaardeerde teamleden zoeken wij nu een collega die de werkzaamheden coördineert maar ook zelf gaat uitvoeren en nauw samenwerkt met het onderdeel GEO.
Je voert binnen de wettelijke termijnen mutaties in de BAG door en controleert de kwaliteit van de gegevens. Daarbij los je terugmeldingen op en bewaak je de termijnen. Ook weet je de vertaling te maken van de gegevens vanuit de BAG naar andere registraties, zoals de WOZ en BGT en denk je mee over procesverbeteringen en aankomende wetswijzigingen rondom BAG, BGT en WOZ.
Verder:

  • Stel je huisnummerbesluiten op en laat openbare ruimten en woonplaatsen vaststellen;
  • Verstrek je informatie aan aanvragers en andere belanghebbenden;
  • Ben je belast met overige aan de BAG gerelateerde werkzaamheden (bijv. analyses);
  • Voer je de ENSIA-zelfevaluatie uit inclusief de verantwoording;
  • Ben je belast met het beheer van de BRK-PB.

Naast bovenstaande werkzaamheden ga je aan de slag met procesverbeteringen op het gebied van de BAG. Hierbij willen wij een efficientieslag maken.

Toelichting op rooster

Hybride werken is mogelijk, echter gezien de aard van de werkzaamheden achten wij het in belang van de opdracht dat een kandidaat ook veel op locatie werkt.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding De kandidaat is in het bezit van een mbo niveau 4 opleiding. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Werkervaring De kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring als BAG medewerker bij een gemeente in de afgelopen vijf jaar.

De Wensen

  • Werkervaring De kandidaat beschikt over minimaal vijf jaar werkervaring als BAG beheerder bij een gemeente in de afgelopen tien jaar. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Opleiding De kandidaat beschikt over een afgeronde hbo bachelor opleiding. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Kennis De kandidaat heeft kennis van bouwkunde opgedaan door middel van een opleiding, cursus of door werkervaring. Indien het door werkervaring is licht dit duidelijk toe in het C.V.
  • Beschikbaarheid De kandidaat is uiterlijk per 1 juli beschikbaar voor het gevraagde aantal uur.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
02 juni 2025 om 15:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox