Gemeente Roosendaal
max €85 per uur
Noord-Brabant
16 uur per week
07 april 2025
06 juli 2025
Roosendaal is tijdelijk op zoek naar een Backoffice medewerker publiekszaken 16 uur per week
"Een professionele, maatschappelijk betrokken specialist binnen het vakgebied burgerzaken”
Jouw nieuwe opdracht
Je houdt je dagelijks bezig met het afhandelen van complexe Basis Registratie Personen (BRP) zaken en van de Burgerlijke Stand. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het behandelen van buitenlandse brondocumenten, het uitvoeren van kwaliteitscontroles, inschrijvingen en hervestigingen, de nationaliteitswetgeving en het behandelen van Naturalisatie/Optie verzoeken. Je denkt dagelijks mee over verbetering en vernieuwing van onze dienstverlening en werkprocessen. Voorbeelden van je dagelijkse werkzaamheden:
• Je houdt je bezig met de complexe zaken binnen de burgerlijke stand;
• Je behandelt en beoordeelt naturalisatie- en optieverzoeken;
• Je bent verantwoordelijk voor het beoordelen van (buitenlandse)brondocumenten en het actualiseren van Persoonslijsten in de BRP;
• Je bent in staat om een Verklaring Onder Ede (VOE) af te nemen, een 1e vestiging aan te nemen en baliewerkzaamheden uit te voeren;
• Je bent vraagbaak voor de collega’s van de frontoffice en het KCC (en dus voor de inwoners);
• Je bent verantwoordelijk voor de Burgerlijke Stand met Internationaal privaatrecht (IPR) en buitenlands personen- en familierecht.
Daarnaast ben je flexibel inzetbaar op andere all-round werkzaamheden binnen de backoffice.
Deze functie is gewaardeerd conform salaristabel CAO gemeenten in schaal 8.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox