Gemeente Zeist

Backoffice medewerker burgerzaken

Gemeente Zeist

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als backoffice medewerker burgerzaken bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met vestigingen uit buitenland, briefadressen, adresonderzoeken en naturalisatie;
  • Beschikbaar per uiterlijk half mei 2022;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring uit de afgelopen 5 jaar met Key2burgerzaken;
  • Een afgeronde opleiding / cursus op het gebied van BRP;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 niveau;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als backoffice medewerker burgerzaken bij een gemeente.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten