Gemeente Breda
geen max tarief
Noord-Brabant
24 uur per week
01 februari 2022
31 januari 2023
Assistent secretaris CRK (Commissie Ruimtelijke Kwaliteit)
Word jij de naaste collega van onze secretaris Commissie Ruimtelijke Kwaliteit (CRK)?
Het secretariaat van de CRK bestaat uit één secretaris en 2 ambtelijke ondersteuners. De secretaris van de commissie bereidt alle plannen voor die worden ingediend en bekijkt wat ambtelijk kan worden afgedaan of wat moet worden voorgelegd aan de commissie. Wegens aanhoudende drukte zijn we op zoek naar een assistent-secretaris ter ondersteuning van de secretaris.
Bij elk initiatiefplan of aanvraag omgevingsvergunning wordt het college van burgemeester en wethouders geadviseerd door de Commissie Ruimtelijke Kwaliteit. De commissie bestaat uit onafhankelijke leden. Deze commissie adviseert over welstand en erfgoed en wordt ondersteund door een secretariaat.
Het belangrijkste doel is het verdelen van de werkdruk en het verkleinen van de kwetsbaarheid van het secretariaat. Als assistent-secretaris krijg je een eigen deel van de werkvoorraad en zal je nauw in contact zijn met klanten, collega’s en commissieleden. Als (assistent-) secretaris ben je de verbinder tussen de gemeente en de commissie.
Kennis van bouwen, erfgoed, architectuur en Breda maken het je gemakkelijk om je werk inhoudelijk voor te bereiden.
Vaardigheden op het gebied van communicatie, organisatie en politieke sensitiviteit maken dat je het advies dat je bij de commissie ophaalt op schrift en mondeling kunt uitleggen aan de klant, collega’s of het gemeentebestuur.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox