Gemeente Breda

Assistent secretaris CRK (Commissie Ruimtelijke Kwaliteit)

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

Assistent secretaris CRK (Commissie Ruimtelijke Kwaliteit)

Word jij de naaste collega van onze secretaris Commissie Ruimtelijke Kwaliteit (CRK)?

Het secretariaat van de CRK bestaat uit één secretaris en 2 ambtelijke ondersteuners. De secretaris van de commissie bereidt alle plannen voor die worden ingediend en bekijkt wat ambtelijk kan worden afgedaan of wat moet worden voorgelegd aan de commissie. Wegens aanhoudende drukte zijn we op zoek naar een assistent-secretaris ter ondersteuning van de secretaris.

Bij elk initiatiefplan of aanvraag omgevingsvergunning wordt het college van burgemeester en wethouders geadviseerd door de Commissie Ruimtelijke Kwaliteit. De commissie bestaat uit onafhankelijke leden. Deze commissie adviseert over welstand en erfgoed en wordt ondersteund door een secretariaat.

Het belangrijkste doel is het verdelen van de werkdruk en het verkleinen van de kwetsbaarheid van het secretariaat. Als assistent-secretaris krijg je een eigen deel van de werkvoorraad en zal je nauw in contact zijn met klanten, collega’s en commissieleden. Als (assistent-) secretaris ben je de verbinder tussen de gemeente en de commissie.

Kennis van bouwen, erfgoed, architectuur en Breda maken het je gemakkelijk om je werk inhoudelijk voor te bereiden.

Vaardigheden op het gebied van communicatie, organisatie en politieke sensitiviteit maken dat je het advies dat je bij de commissie ophaalt op schrift en mondeling kunt uitleggen aan de klant, collega’s of het gemeentebestuur.

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van RO/Stedenbouw/WABO. Dit moet blijken uit het cv.KeuzemogelijkhedenAkkoord (0 Punten)Niet akkoord (0 Punten)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43. De kosten voor de VOG kunnen eenmalig bij de gemeente gedeclareerd worden.KeuzemogelijkhedenAkkoord (0 Punten)Niet akkoord (0 Punten)
  • Deze opdracht kan niet ingevuld worden door een zzp’er. De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.KeuzemogelijkhedenAkkoord (0 Punten)Niet akkoord (0 Punten)

De Wensen

  • uw kandidaat heeft kennis van bouwen, erfgoed, architectuur. Keuzemogelijkheden: uw kandidaat heeft kennis van bouwen, erfgoed, architectuur (15 Punten)uw kandidaat heeft geen kennis van bouwen, erfgoed, architectuur (0 Punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox