Gemeente Gouda
geen max tarief
Noord-Holland
36 uur per week
01 januari 2021
31 december 2021
Assistent projectleider
Ophoog en herinrichtings-/herontwikkelingsprojecten in de openbare ruimte. doel van de functie De assistent projectleider richt zich op het zelfstandig voorbereiden en uitvoeren van specifieke vakspecialistische werkzaamheden ter ondersteuning van de projectleider(s) kerntaken - vertalen van (vakinhoudelijke) ontwikkelingen naar uitvoerings- en/of ontwerpstrategieën - SMART opstellen van project specifieke rapportages, ontwerpen, projectdocumenten, planningen, aanbestedingsdocumenten en vergunningaanvragen - signaleren van mogelijke verbeteringen van voorzieningen en hierover informeren - initiëren, coördineren, uitvoeren en evalueren van werkzaamheden (door derden); bewaken van voortgang, budget, kwaliteit, risico’s en informatievoorziening - beoordelen van (geleverde) ontwerpen, onderzoeken, adviezen, bestekken, contracten, e.d. - uitvoeren van visuele inspecties van voorzieningen alsmede burgers/klanten hierover inlichten - vraag- en klachtafhandeling van bewoners/klanten over het project - organiseren en voorbereiden van aanbestedingen en informatieavonden - beheren van (technische) voorzieningen - nemen van beslissingen binnen vastgestelde wet- en regelgeving - uitvoeren van administratieve organisatie en procesbewaking - zorgen voor kennisoverdracht naar andere medewerkers binnen en buiten de afdeling. indicatieve contacten - interne en externe contacten - verkrijgen van medewerking. indicatief werk- en denkniveau - HBO - twee tot vier jaar ervaring Competenties Kerncompetenties: Klantgerichtheid Samenwerken Resultaatgerichtheid Functiegerelateerde competenties Probleem opl. vermogen Communiceren Nauwkeurigheid Flexibiliteit Taakgebonden competenties Zelfstandigheid Projecten waarbij je mogelijk ingezet wordt: - rioolvervanginsprojecten (veelal in combinatie met ophoog en herinrichtingsprojecten) - ophoogprojecten - herinrichtingsprojecten - groot onderhoud of vervanging van civiele kunstwerken Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP. De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Kandidaten die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient. |
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox