Gemeente Gouda

Assistent Projectleider

Gemeente Gouda

De opdracht­omschrijving

Assistent projectleider 
Ophoog en herinrichtings-/herontwikkelingsprojecten in de openbare ruimte.

doel van de functie
De assistent projectleider richt zich op het zelfstandig voorbereiden en uitvoeren van specifieke
vakspecialistische werkzaamheden ter ondersteuning van de projectleider(s)

kerntaken
- vertalen van (vakinhoudelijke) ontwikkelingen naar uitvoerings- en/of ontwerpstrategieën
- SMART opstellen van project specifieke rapportages, ontwerpen, projectdocumenten, planningen,
aanbestedingsdocumenten en vergunningaanvragen
- signaleren van mogelijke verbeteringen van voorzieningen en hierover informeren
- initiëren, coördineren, uitvoeren en evalueren van werkzaamheden (door derden); bewaken van
voortgang, budget, kwaliteit, risico’s en informatievoorziening
- beoordelen van (geleverde) ontwerpen, onderzoeken, adviezen, bestekken, contracten, e.d.
- uitvoeren van visuele inspecties van voorzieningen alsmede burgers/klanten hierover inlichten
- vraag- en klachtafhandeling van bewoners/klanten over het project
- organiseren en voorbereiden van aanbestedingen en informatieavonden
- beheren van (technische) voorzieningen
- nemen van beslissingen binnen vastgestelde wet- en regelgeving
- uitvoeren van administratieve organisatie en procesbewaking
- zorgen voor kennisoverdracht naar andere medewerkers binnen en buiten de afdeling.

indicatieve contacten
- interne en externe contacten
- verkrijgen van medewerking.

indicatief werk- en denkniveau
- HBO
- twee tot vier jaar ervaring

Competenties
Kerncompetenties:
Klantgerichtheid
Samenwerken
Resultaatgerichtheid
Functiegerelateerde competenties
Probleem opl. vermogen
Communiceren
Nauwkeurigheid
Flexibiliteit
Taakgebonden competenties
Zelfstandigheid

Projecten waarbij je mogelijk ingezet wordt:
- rioolvervanginsprojecten (veelal in combinatie met ophoog en herinrichtingsprojecten)
- ophoogprojecten
- herinrichtingsprojecten
- groot onderhoud of vervanging van civiele kunstwerken

Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP. De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Kandidaten die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient.

 

De Eisen

  • Kandidaat heeft minimaal een opleiding MTS weg en waterbouw (of vergelijkbaar) met minimaal 1 jaar relevante ervaring of een opleiding HTS weg en waterbouw (of vergelijkbaar) zonder ervaring in een vergelijkbare functie.

De Wensen

  • De competenties, kennis en ervaring worden getoetst tijdens het gesprek. Competenties Kerncompetenties: Klantgerichtheid Samenwerken Resultaatgerichtheid Functiegerelateerde competenties Probleem opl. vermogen Communiceren Nauwkeurigheid Flexibiliteit Taakgebonden competenties Zelfstandigheid
  • Er dienen minimaal 2 recente referenties met contactgegevens in het CV te staan.
  • Kandidaat heeft minimaal een opleiding MTS weg en waterbouw (of vergelijkbaar) met minimaal 1 jaar relevante ervaring of een opleiding HTS weg en waterbouw (of vergelijkbaar) zonder ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Kandidaat minimaliseert of compenseert CO2 uitstoot (toelichten 1ste pagina CV).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox