gemeente Utrecht

Assetbeheerder civiele kunstwerken beweegbare bruggen

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

Afdeling Beheer Openbare Ruimte (BOR) bestaat uit meerdere groepen waaronder de groep Wegen, Constructies en Installaties (WCI). Binnen WCI ligt ook het beheer over de assets van Civiele Kunstwerken, zoals bijvoorbeeld bruggen, viaducten, onderdoorgangen, kade- en oeverconstructies. 
We zoeken een assetbeheerder die, onder eindverantwoordelijkheid van de assetmanager Civiele Kunstwerken, een deel van het portfolio van de stad beheert. Het gaat hierbij hoofdzakelijk om ons nautisch areaal van beweegbare bruggen en de sluis. 
Het is een portfolio waarin we nog aan het begin staan van het krijgen van goed inzicht en overzicht: het is een verouderend areaal waar de komende periode naar verwachting forse ingrepen gedaan moeten worden en waarbij zowel mensen als middelen knelpunten vormen.

Het is belangrijk dat je in dit werk koers kunt te houden, goed kunt prioriteren en in staat bent om op basis van scenario’s voorstellen te doen aan de assetmanager, het MT of uiteindelijk aan het bestuur als er belangrijke besluiten genomen moeten worden. Maar je moet ook flexibel zijn, want de meerjarenplannen om het areaal op orde te krijgen worden soms ingehaald door de werkelijkheid van storingen en calamiteiten.

Je taken zijn:
Je wordt een van de drie Assetbeheerders Civiele Kunstwerken en werkt nauw samen met de Assetmanager Civiele Kunstwerken. 

Concreet bestaan je werkzaamheden uit: 
-    Jij bent het aanspreekpunt voor jouw deel van de civiele kunstwerken, zowel binnen als buiten BOR;
-    Je voert in afstemming met de assetmanager de regie op jouw deel van het areaal, met ondersteuning vanuit team Installaties (elektra / automatisering) en team Constructies (civiel / werktuigbouw).
-    Je primaire taak is het beheren en programmeren, je besluit wat en hoe er geïnspecteerd moet worden en maakt op basis van die informatie je beheerafweging voor onderhoud en projecten; 
-    Voor projecten definieer je de scope, stel je kaders en randvoorwaarden, ben je aanspreekpunt en borg je de belangen van BOR; 
-    

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.
  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau:
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

De Wensen

  • Is de aangeboden kandidaat in (tijdelijke) loondienst bij de aanbieder waardoor er sprake is van een detachering naar Gemeente Utrecht? Is de kandidaat ZZP en wordt deze rechtstreeks voorgesteld? Of is de kandidaat ZZP en wordt deze via een bureau (bemiddeling) voorgesteld? LET OP: Gemeente Utrecht gaat alleen een overeenkomst aan met de aanbieder. - ZZP Rechtstreeks - ZZP via bemiddeling - Detachering
  • Aantal jaren werkervaring met beheer van beweegbare bruggen: - 0 - 3 jaar - 3 - 5 jaar - Meer dan 5 jaar
  • Wat heb je de afgelopen jaren concreet gedaan in je vorige functies met betrekking tot beweegbare bruggen? Welke rol had je?
  • Hoe zorg jij ervoor dat je op de hoogte bent van de laatste wet- en regelgeving en ontwikkelingen in de markt en alle kennis bezit om deze rol goed in te vullen?
  • Je krijgt een deel van een areaal in beheer, daarover is niet alle kennis compleet. Hoe pak je dit aan? Hoe adviseer je de assetmanager? Hoe prioriteer je het werk?
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. .Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
  • Wat is je telefoonnummer en e-mailadres? Het is mogelijk meerdere contactgegevens op te geven, bij voorkeur ontvangen we de contactgegevens van de aanbieder die de offerte heeft ingediend. We hebben deze gegevens nodig voor het eventuele inplannen van een kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox