Gemeente Arnhem
max €90 per uur
Gelderland
36 uur per week
20 januari 2025
01 juli 2025
Binnen het cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem is de afdeling Burgerzaken met 70 medewerkers verantwoordelijk voor de dienstverlening aan burgers en instanties op het gebied van identiteits- en persoonsgegevensmanagement en het organiseren van verkiezingen.
De afdeling telt vier teams:
Voor het team Specialisten zoeken wij versterking van een allround specialist burgerzaken.
In de rol van allround specialist burgerzaken:
Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig afhandelen van processen en procedures;
Je bent verantwoordelijk voor het overdragen aan en delen van je kennis en ervaring aan collega's.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 20 januari 2025 tot 01 juli 2025 voor 32-36 uur per week. De kandidaat is beschikbaar voor een interview 14 januari tussen 13.00 - 16.00 uur. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox