Gemeente Amstelveen

Allround medewerker DIV

Gemeente Amstelveen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Je hebt een vakgerichte opleiding gevolgd op het vlak van (documentair) informatiemanagement en/of recordmanagement of volgt momenteel deze opleiding.
  • Opleiding Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO/WO opleiding.
  • Werkervaring Op cv aantoonbaar werkervaring binnen het vakgebied informatiemanagement in de afgelopen 2 jaar.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring als DIV medewerker/informatiebeheerder bij een gemeente in de afgelopen 3 jaar. Licht toe waar deze ervaring is opgedaan.
  • Werkervaring Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met archiveren en selectielijsten bij een gemeente in de afgelopen 3 jaar. Licht toe waar je deze ervaring hebt opgedaan.
  • Werkervaring Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met archiveren en selectielijsten in de afgelopen 3 jaar.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Verificatie van inhoud aangeboden profiel.Resultaten/praktijkvoorbeelden vanuit vorige werkzaamheden.Competenties voor deze uitvraag.In hoeverre de kandidaat overtuigt de opdracht succesvol af te ronden.Klik en samenstelling binnen het team.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten