GGD Hollands Noorden

Allround functioneel beheerder

GGD Hollands Noorden

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Voor een periode van zes maanden zoekt de GGD Hollands Noorden tijdelijk versterking op de afdeling Informatiemanagement in de vorm van een functioneel beheerder.

Als functioneel beheerder verdiep je je in meerdere applicaties en beoordeel je doorlopend of de applicatie(s) nog voldoet aan de eisen van de gebruiker. Dit krijg je voor elkaar door een goede relatie met gebruikers op te bouwen. In de gesprekken die je voert, kom je erachter waar de behoefte ligt en welke resultaten er behaald dienen te worden. De applicatie is faciliterend aan dat doel en jij beoordeelt of dit goed gebeurt. Je denkt creatief mee en komt met verbetervoorstellen die de dienstverlening van de organisatie ten goede komen. In jouw adviezen en afwegingen zijn proces, functionaliteit, beschikbaarheid, (informatie)beveiliging, betrouwbaarheid en performance altijd meegenomen. Tevens borg je dat de basiskennis van de gebruikers op niveau is en blijft. Je deelt jouw kennis en expertise op maat, zonder te vervallen in ICT-jargon. 

Kandidaatomschrijving

De kandidaat:

  • is op korte termijn beschikbaar voor 28 tot 32 uur.
  • beschikt over goede communicatieve en relationele vaardigheden.
  • is in staat om zich een situatie én applicatie snel eigen te maken.
  • is bereid om (deels) op locatie te werken en beschikt idealiter over eigen vervoer om gebruikers te bezoeken wanneer de situatie daar om vraagt.
  • heeft een HBO werk- en denkniveau.
  • heeft aantoonbare kennis van en ervaring met ICT en functioneel beheer.
  • heeft kennis van SQL, BiSL, ASL en/of ITIL.
  • heeft bij voorkeur werkervaring binnen zorginstellingen. 

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Hybride werken mogelijkheden De kandidaat is bereid de opdracht voor minimaal 50% op kantoor uit te voeren. De opdracht kan niet 100% op afstand worden uitgevoerd.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Beschikbaarheid De kandidaat is per half mei beschikbaar.

De Wensen

  • Relevante werkervaring De kandidaat beschikt over werkervaring in de zorg en/of publieke domein.
  • Kwalificaties De kandidaat beschikt over gedegen kennis van SQL, BiSL, ASL en/of ITIL.
  • Relevante werkervaring De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring in de rol van functioneel beheerder.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Gedurende het interview zal worden gelet op de volgende criteria:communicatieve vaardighedenrelationele vaardighedenanalytisch en probleemoplossend vermogen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox