Gemeente Nijmegen

Adviseurs Ruimtelijke Ordening

Gemeente Nijmegen

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Nijmegen staat voor een grote ontwikkelopgave. Vernieuwing van het stationsgebied, ontwikkeling van bedrijventerreinen, een grote woningbouwopgave, verduurzaming van de stad en uiteraard de Omgevingswet.  In het werk bij de gemeente kom je alle actuele thema’s tegen. We werken als afdeling Stadsrealisatie aan de grote opgaven die in de stad Nijmegen en haar omgeving spelen. Deze afdeling is een bijzondere maak- en adviesafdeling. De opdrachten waaraan we werken zijn divers van aard, denk bijvoorbeeld aan civieltechnisch, juridisch, milieukundig, archeologisch, stedenbouwkundig of maatschappelijk.

Om deze opgaven te realiseren zijn wij op zoek naar meerdere Adviseurs Ruimtelijke Ordening.


Verantwoordelijkheden

  • Je werkt samen met collega's aan ruimtelijke projecten;
  • Opstellen, begeleiden en toetsen van omgevingsplannen en bestemmingsplannen;
  • Opstellen van ruimtelijke onderbouwingen in het kader van vergunningverlening.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-11-2022, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 31-10-2023 voor minimaal 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • Afgeronde en relevante opleiding op HBO+/WO niveau (rechten, planologie, ruimtelijke ordening);
  • Minimaal 3 jaar recente (sinds 2017) aantoonbare werkervaring in genoemd vakgebied bij een grote gemeente of aan gemeenten gelieerde werkorganisatie;
  • Minimaal 3 jaar recente (sinds 2017) aantoonbare ervaring met het maken van bestemmingsplannen en kennis van de juridische procedures rondom bestemmingsplannen;
  • Aantoonbare ervaring met Deztaplan en programma’s om digitaal te vergaderen.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Je hebt ervaring in het werken aan vergelijkbare projecten en je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen; =/> 3 jaar is 40%, =/> 4 jaar is 50%.
  • Je hebt ruime ervaring in het werken met multidisciplinaire teams. Geef 2 voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 25%.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox