Gemeente Nijmegen

Adviseurs Ruimtelijke Ordening

Gemeente Nijmegen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare ervaring met Deztaplan en programma’s om digitaal te vergaderen.
  • Minimaal 3 jaar recente (sinds 2012) aantoonbare ervaring met het maken van bestemmingsplannen en kennis van de juridische procedures rondom bestemmingsplannen;
  • Minimaal 3 jaar recente (sinds 2012) aantoonbare werkervaring in genoemd vakgebied bij een grote gemeente of aan gemeenten gelieerde werkorganisatie;
  • Afgeronde en relevante opleiding op HBO+/WO niveau (rechten, planologie, ruimtelijke ordening);
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 17-05-2021, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 31-05-2022 voor minimaal 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Je hebt ruime ervaring in het werken met multidisciplinaire teams. Geef 2 voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 25%.
  • Je hebt ervaring in het werken aan vergelijkbare projecten en je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het stikstofdossier; =/> 3 jaar is 40%, =/> 4 jaar is 50%

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten