Gemeente Amstelveen

Adviseur Woonhuisvesting doelgroepen

Gemeente Amstelveen

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Door de krapte op de woningmarkt zijn er verschillende groepen die hulp nodig hebben bij het vinden van huisvesting. De gemeente Amstelveen wil zich daarom inzetten voor het huisvesten van verschillende doelgroepen, waaronder economisch daklozen, statushouders en jongeren.
Als adviseur Woonhuisvesting Doelgroepen zul je op zoek gaan naar huisvestingsmogelijkheden voor deze groepen en daarbij diverse interne en externe partijen betrekken. Je stelt hiervoor verhuur-, beheer- en exploitatieovereenkomsten op en draagt bij aan de ontwikkeling van beleid en strategieën voor de woonhuisvesting van diverse doelgroepen. Je werkt nauw samen met interne afdelingen en externe partijen om voldoende huisvesting te organiseren en te implementeren. Daarnaast adviseer je het management en gemeentebestuur over de te maken keuzes over het vastgoed en bereid je de benodigde besluitvormingsdocumenten voor.
De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie.
Team Vastgoed is onderdeel van de afdeling Projecten & Advies. Team Vastgoed heeft de volgende hoofdtaken:
-      Huisvesten van de gemeentelijke organisatie en onder de gemeentelijke huisvestingszorg vallende instellingen.
-      Verzorgen van de gemeentelijke taken op het gebied van onderwijshuisvesting
-      Verhuur van woonwagenstandplaatsen en huurwoonwagens
-      Verhuur van standplaatsen voor ambulante handel
-      Beheer van het gemeentelijk onroerend goed
-      Bouwkundige en installatietechnische advisering van enkele schoolbesturen en huurders
Als Adviseur Woonhuisvesting doelgroepen heb je een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamische werkomgeving met een grote diversiteit aan objecten binnen je vastgoedportefeuille. Je komt te werken in een enthousiast en professioneel team, waar collegialiteit de kern vormt en er veel ruimte is voor eigen inbreng en ontwikkeling.
De opdracht loopt tot 3 juli 2024. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Indien t.z.t. mogelijk en gewenst, bestaat de optie om de kandidaat na 1 jaar inhuur kosteloos over te nemen. Hiermee gaat de leverancier automatisch akkoord bij het aanbieden van een kandidaat.

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van Vastgoed, Facility Management of gelijkwaardig.
  • Je beschikt over voldoende werkervaring op het gebied van verhuur, beheer en exploitatie van woonhuisvesting (maatschappelijk vastgoed).
  • Je hebt kennis en ervaring met het opstellen van vastgoedexploitaties en/of huurovereenkomsten.
  • Je hebt kennis en ervaring op het gebied van accountmanagement van een vastgoedportefeuille
  • Je beschikt over de nodige kennis op technisch-, financieel- en juridisch gebied.
  • Je hebt ervaring in projectmatig werken en hebt daarin een proactieve werkhouding.



Competenties:
klantgericht, resultaatgericht en betrouwbaar. Je staat stevig in je schoenen, je kunt creatief meedenken, maar durft ook kritisch te zijn.
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.


Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde 4 jarige HBO opleiding.
  • Werkervaring op het gebied van verhuur, beheer en exploitatie van woonhuisvesting Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van verhuur, beheer en exploitatie van woonhuisvesting opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
  • Werkervaring met het opstellen van huurovereenkomsten Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met het opstellen van huurovereenkomsten.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Opleiding Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde vakgerichte HBO opleiding, Vastgoed of Facility management of makelaardij.
  • Werkervaring op het gebied van verhuur, beheer en exploitatie van woonhuisvesting Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van verhuur, beheer en exploitatie van woonhuisvesting opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
  • Werkervaring met het opstellen van huurovereenkomsten Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met het opstellen van huurovereenkomsten opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
  • Werkervaring bij een gemeente als huisvestingsadviseur Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie in de rol als huisvestingsadviseur opgedaan in de afgelopen 5 jaar.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox