gemeente Nieuwegein

Administratief secretariële ondersteuner

gemeente Nieuwegein

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;

De Wensen

  • Uiterlijk beschikbaar per 30 augustus 2021. (20 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met het verwerken van informatie in backofficeprogramma’s, zoals PGA-x, CRM, SquitXO; (20 pt)
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het notuleren bij complexe overleggen in zowel kleine als grote gezelschappen; (20 pt)
  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente bij een afdeling veiligheid; (20 pt)
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als administratief secretarieel medewerker; (20 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten