Nationale Politie
max €40 per uur
Zuid-Holland
36 uur per week
01 mei 2022
31 oktober 2022
Opdracht omschrijving
Voor de Politie zijn we op zoek naar een Administratief Ondersteuner Overheids-detacheringen. Via detacheren kunnen Politiemedewerkers bij andere overheidsorganen werkzaamheden gaan verrichten terwijl het dienstverband bij het korps in stand blijft (uit-detacheringen). Andersom komt het ook voor; een medewerker van een ander overheidsorgaan, komt tijdelijk in dienst van de politie (in-detachering).
De reden van een detachering zijn bijvoorbeeld een loopbaanontwikkeling, opleiding of samenwerking.
Verantwoordelijkheden
Naast de administratieve taken heb je regelmatig contact met diverse schakelpartners, zoals aanvrager, diverse HR-afdelingen, externe leveranciers, (rijks)overheden en gemeenten. Het contact is zowel telefonisch als per e-mail. Het is aan jou dat de diverse stakeholder zich begrepen en geholpen voelen, maar jij ook de juiste informatie op tafel krijgt.
Type inzet
Inzet is op tijdelijke- en/of projectmatige basis.
Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.
Doelstelling
In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de afhandeling van alle in-detacheringen binnen de Politie. Je verzamelt alle informatie om de detacheringsaanvraag in diverse politiesystemen te administreren. Denk hierbij aan informatie om de detacheringsovereenkomst op te maken, financiële gegevens voor de facturatie, gegevens om de screening aan te vragen bij het screeningsloket en de gegevens om de te detacheren medewerker op te voeren in het HRM systeem. Het is jouw verantwoordelijkheid dat de informatie compleet is en juist wordt geadministreerd. Mist er informatie? Dan vraag jij deze op bij de betrokken partijen. Elke detachering is maatwerk, dat vraagt van jou naast eigenaarschap een nodige dosis creativiteit, initiatief en doorzettingsvermogen.
Contacten
In deze functie sta je nauw in contact met jouw collega’s van het cluster Detacheren, maar heb je ook regelmatig contact met backoffice medewerker en of recruiters van andere clusters. Momenteel is het team bezig met een professionaliseringsslag van ondersteuning naar advisering op meerdere thema's. Ook ligt de nadruk op het efficiënter inrichten van processen op het gebied van Contractbeheer en interne controle.
Opleiding
Professionele kennis en werkervaring
Bij de Inhuurdesk politie ben je een duizendpoot en switch je flexibel van de ene taak naar de andere en werk je uiterst nauwkeurig en gestructureerd. Het werken op de Inhuurdesk politie is erg veelzijdig (geen dag is hetzelfde) maar kan soms ook behoorlijk druk zijn. Het detacheringsproces kent korte deadlines maar ook veel verschillende taken die in een relatief korte periode moeten worden opgepakt. Analytisch ben jij sterk, hoofd- en bijzaken weet je te onderscheiden en je hebt zicht op de 'bigger picture'.
In deze rol moet je sterk administratief onderlegd zijn en het leuk vinden om collega’s, maar ook externe te woord te staan en te ondersteunen.
Je bent dus zowel mondeling als schriftelijk communicatief sterk en hebt ruime ervaring met het telefonisch te woord staan van “klanten” en met het opstellen van foutloze e-mails naar intern- en externe stakeholders.
Daarnaast heb jij:
Competenties
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox