De Ronde Venen

Administratief ondersteuner sociaal domein

De Ronde Venen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

Je gaat werken in het team Kwaliteit en Monitoring Welzijn. Dit is één van de teams binnen het sociaal domein. Het doel van het sociaal domein is dat elke inwoner zoveel mogelijk op eigen kracht bijdraagt aan de samenleving. Team Kwaliteit en Monitoring Welzijn voert de bedrijfvoeringsprocessen van het sociaal domein uit en bewaakt de kwaliteit hiervan. Het team bestaat uit 28 positieve, collegiale, gemotiveerde en betrokken medewerkers.

Opdracht
Als administratief ondersteuner ga je het hele Team Samenleving ondersteunen in verschillende taken. De belangrijkste taken die onder meer bij komen kijken zijn:
- Beheer postvak van Toegang Sociaal Domein;
- Geven van informatie en advies, inboeken en afhandelen vragen toegang sociaal domein breed;
- Aanvragen gehandicaptenparkeerkaarten beoordelen en afhandelen;
- Aanvragen ICG beoordelen en afhandelen;
- Vroeg signaleringmeldingen verwerken en doorzetten naar consulent;
- Verzorgen en versturen van diverse mailingen naar inwoners;

Competenties
- Zeer nauwkeurig/secuur;
- Goede schriftelijke en mondelinge communicatie;
- Servicegericht;
- Ondersteunend;
- Gestructureerd werken;
- Alert;
- Uitvoeringskracht;
- Dienstverlenende houding.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een administratieve functie binnen de overheid;
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met MS Office (Excel, Word, Outlook etc.) (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als schrift;

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding in de richting van secretarieel of sociaal;
  • Aantoonbare werkervaring met het verstrekken van informatie en het inboeken van vragen binnen het Sociaal Domein (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met het beoordelen en afhandelen van aanvragen (benoem dit duidelijk in het CV);
  • Aantoonbare werkervaring met document zaaksysteem (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Uiterlijk beschikbaar per 20 September 2023;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox