Gemeente Arnhem

Administratief ondersteuner gemeentesecretaris

Gemeente Arnhem

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

In verband met ziektevervanging zijn wij op zoek naar een ervaren procesondersteuner met een breed pallet aan ervaring, die oog heeft voor processen en kwaliteit en uiterst accuraat en flexibel is.

Wat ga je doen?
Als medewerker bestuurlijk proces is het jouw taak om:
- Procesmatige ondersteuning te bieden aan het bestuur en de gemeentesecretaris;
- De vergaderingen van het college van burgemeester en wethouders voor te bereiden. Denk hierbij ook aan het publiceren en archiveren van de vergaderingen en besluitenlijsten;
- Voor het bestuurlijk proces de planning en procesbewaking te verzorgen. Hierbij onderhoud je contact met bestuurders, griffie, managers en medewerkers;
- Het beantwoorden van vragen over het bestuurlijk proces. En daarbij word je ook uitgedaagd om mee te denken over optimalisatie van dit proces en de systemen.


Verantwoordelijkheden

Je bent de administratieve schakel tussen het college van burgemeester en wethouders en de griffie. 

Je hebt een brede interesse, een hoge mate van stressbestendigheid en flexibiliteit en politiek-bestuurlijke sensitiviteit.

Je begrijpt dat het hebben van een cruciale rol in het bestuurlijk proces van een grote stad vraagt dat je werkdag vaak niet verloopt zoals je vooraf wellicht had verwacht.

 

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Eis 2. Opleiding Kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding op MBO+ niveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
  • Eis 3. Gevraagde werkervaring: Ruime ervaring met met het ondersteunen van administratieve processen. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
  • Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties en vaardigheden: Snel schakelen, accuraat, discreet en integer. Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 25 september tot en met 31 januari 2024 voor 24 uur per week. Dagen zijn in afstemming met het team. Waarschijnlijk woensdag, donderdag en vrijdag. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Wens 1. Minimaal 5 jaar werkervaring als administratief ondersteuner. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 2. Minimaal 2 jaar relevante werkervaring opgedaan bij een gemeentelijke organisatie. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 3. Minimale werkervaring: Relevante ervaring in een functie van procesondersteuner en/ of in een bestuurlijke omgeving. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox