gemeente Eindhoven

Administratief medewerker-vastgoed- financiële achtergrond

gemeente Eindhoven

De opdracht­omschrijving

De afdeling vastgoed binnen het cluster Ruimtelijk Economische Opgaven is verantwoordelijk voor:
• Het exploiteren, beheren en onderhouden van 468 gemeentelijke gebouwen;
Nieuwbouw, verbouw en verduurzaming van onze gebouwen;
• Huisvestingsvraagstukken waar gezien de groeiende stad een toenemende behoefte is aan maatschappelijke voorzieningen.

De afdeling vastgoed bestaat uit 2 clusters: portefeuillemanagement en bouw & onderhoud. Het cluster portefeuillemanagement bestaat uit portefeuillemanagers, een matchmaker, vastgoedeconomen, proces- en informatiemanagement en medewerkers. Gezien de groeiende opgave is binnen dit cluster behoefte aan financiële ondersteuning. Deze ondersteuningsbehoefte heeft betrekking op onderstaande punten:

• Afrekeningen servicekosten (energieafrekeningen)
• Schadeafhandelingen ten aanzien van onderwijs gebouwen
• Ondersteuning met betrekking tot de goedkeuring van werkorders, behandeling inkoopfacturen, vragen van techneuten met betrekking tot werkorders
• Financiële ondersteuning voor de jaarrekening (o.a. memorialen)

De Eisen

  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare financiële functie, waarbij je aantoonbaar kunt maken dat je ervaring hebt ten aanzien van het voeren van administratie in samenhang met financiën en het werken met specifieke software systemen / applicaties;
  • Je kunt goed samenwerken, bent accuraat en nauwgezet en kan daar waar nodig presteren onder tijdsdruk;
  • Je hebt pro-actieve houding, bent constructief en kunt oplossingsgericht denken en werken om de gestelde (afdelings-)doelen te bereiken;
  • Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzp- opdracht
  • Wij zoeken kandidaten die per direct beschikbaar zijn en snel het werk eigen kunnen maken!
  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
  • Je hebt een afgeronde mbo4/hbo-opleiding met bijbehorend werk- en denkniveau in een financiële functie;
  • Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden.
  • Je hebt een flexibele- en dienstverlenende instelling en staat ervoor open om nieuwe dingen te leren en jezelf te ontwikkelen;
  • geboortedatum, postcode en woonplaats

De Wensen

  • Het is een pré als je ervaring hebt binnen Vastgoed
  • Graag het cv in het NL aanleveren
  • Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox