Carins

Administratief medewerker ondersteuner

Carins

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Voor vervanging van onze vaste administratieve ondersteuning, tijdens verlof, zoeken we een kandidaat die flexibel oproepbaar is om de inzet van administratieve ondersteuning op peil te houden. 

Het betreft ongeveer 6 weken per jaar. De data zal zo vroeg mogelijk afgestemd worden.  

Verantwoordelijkheden

Je biedt administratieve ondersteuning aan medewerkers van Carins. Je hebt contacten met diverse collega's maar ook met de gemeente. Je voert de administratieve ondersteuning uit ten aanzien van het  ondersteuningsplan.

Je draagt zowel zorg voor verzending van het ondersteuningsplan voor ondertekening als voor het opstellen van het adviesbericht.  In dit adviesbericht staat informatie over de benodigde zorg op basis het ondersteuningsplan. Ook voeg je het ondersteuningsplan toe in het registratiesysteem Suite en bewaak je de voortgang. Indien nodig onderneem je actie. 

De kandidaat is oproepbaar vanaf 1 januari 2026 tot en met 31 december 2025 voor circa 6 weken per jaar. De data en uren worden afgestemd waarbij de kandidaat flexibel is ingesteld. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent klant- en servicegericht.
  • Je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) overleggen op verzoek van Carins.
  • De kandidaat is oproepbaar vanaf 1 januari 2026 tot en met 31 december 2025 voor circa 6 weken per jaar. De data en uren worden afgestemd waarbij de kandidaat flexibel is ingesteld. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Je hebt 1 jaar ervaring met administratieve werkzaamheden.
  • Je bent flexibel, betrouwbaar en je kan goed samenwerken.

De Wensen

  • Je hebt een relevante, afgeronde mbo-opleiding.
  • Je hebt 5 jaar werkervaring met administratieve werkzaamheden.
  • Je bent sterk in plannen en organiseren en oplossingsgericht.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
14 december 2025 om 22:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox