Uitvoeringsorganisatie BBS

Administratief medewerker leerlingenvervoer

Uitvoeringsorganisatie BBS

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De Uitvoeringsorganisatie Eemkracht (opvolger van het huidige Uitvoeringsorganisatie Baarn, Bunschoten, Soest) verzorgt alle taken die gericht zijn op de zelfredzaamheid, participatie en het welzijn van de inwoners van de gemeente Baarn, Bunschoten en Soest. Hieronder vallen o.a. de Jeugdwet, participatiewet, Wmo, Leerplichtwet en leerlingenvervoer. We werken nauw samen met de betrokken gemeenten en lokale welzijnspartijen, waarbij de hulpvraag van de inwoners centraal staat. Hierbij staan onze kernwaarden centraal: Betrokken, Samen en Professioneel.

Als uitvoeringsorganisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is. 

Opdracht
Voor Eemkracht zoeken wij een Administratief medewerker Leerlingenvervoer. Je komt te werken in het team Administratie, in de nieuwe organisatie Eemkracht. Voorheen was deze functie belegd bij de verschillende gemeenten Baarn, Bunschoten en Soest. Per 1 januari verschuift deze taak naar Eemkracht. Dit betekent dat Eemkracht verder gaat met het inrichten en harmoniseren van processen rondom leerlingenvervoer binnen Eemkracht. Er wordt gewerkt met Carel, welke (nu nog) voor alle drie de gemeenten anders is ingericht.

Je komt te werken voor de leerlingen in de gemeente Soest, Baarn en Bunschoten, met standplaats Soest. Door een tijdelijke beperking in de capaciteit zoeken wij een ervaren administratief medewerker Leerlingenvervoer die direct inzetbaar is voor 28 tot 32 uur per week.

Daarnaast zijn jouw taken en verantwoordelijkheden:

Uitvoeren van de leerlingenadministratie voor de gemeente Soest, Baarn en Bunschoten.

  • Verwerken van aanvragen en maken van beschikkingen
  • Registreren en controleren aanvragen voor leerlingenvervoer
  • Controleren van benodigde documenten en gegevens
  • Maken van beschikkingen
  • Contactpersoon per telefoon en email voor ouders, vervoerders en professionals
  • Behandelen van verzuimmeldingen en vervoersaanvragen.
  • Verwerken van mutaties (zoals adreswijzigingen, wijziging school)
  • Dagelijks beheren van de gezamenlijke mailbox en de bijbehorende werkzaamheden.

Competenties

  • Analytisch vermogen
  • Nauwkeurig werken
  • Communicatief sterk
  • Samenwerkingsgericht
  • Proactief en oplossingsgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja

 

De Eisen

  • 2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 4 niveau in de administratieve richting;
  • 3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker binnen een gemeentelijke instelling incl. GR regeling;

De Wensen

  • 4. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling binnen het sociaal domein
  • 5. Uiterlijk beschikbaar per 5 januari voor 32 uur per week
  • 6. Aantoonbare werkervaring met Carel en het ‘zaaksysteem’

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
15 december 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox