Opdrachtomschrijving
- Je bent verantwoordelijk voor correspondentie en documentbeheer, zoals het verdelen en afhandelen van ingekomen (digitale) post en het opslaan en beheren van documenten in systemen zoals Teams en Djuma;
- Je ondersteunt projecten door het plannen, uitnodigen en de verslaglegging van interne en externe overleggen en het organiseren van bijeenkomsten, inclusief ruimte en catering;
- Je ondersteunt het subsidieproces van de welzijnsaanvragen door aanvragen en verantwoordingen van onze subsidiepartners te registreren, te checken op volledigheid, beschikkingen te versturen, het proces te bewaken en hierover te corresponderen;
- Je bent verantwoordelijk voor de behandeling en afhandeling van aanvragen straat- en buurtsubsidies;
- Je voert financieel administratieve taken uit zoals het inboeken van facturen, het archiveren van contracten en het maken van betaalopdrachten.
Kandidaatomschrijving
Ervaren administratief ondersteuner, liefst binnen het sociaal domein, die gemakkelijk lopende zaken oppakt en het team ondersteunt.
Gewenste competenties: Goede communicatie, proactief, accuraat en teamgericht.