Gemeente Amstelveen
max €100 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
24 mei 2021
31 december 2021
De Gemeente Amstelveen heeft een complex en hoogwaardig wagenpark. Dit varieert van elektrische fietsen van de afdeling Handhaving tot aan zware vrachtwagens voor de afdeling Afvalbeheer. Wagenparkbeheer valt onder de afdeling Wijkbeheer en bedient de gehele ambtelijke organisatie. De ambtelijke organisatie bedient vanaf 2013 de besturen van Amstelveen en Aalsmeer.
Wij zoeken een projectleider die een inventarisatie van de huidige beheer- en werkprocessen van het wagenparkbeheer kan maken, die structuur kan aanbrengen en uiteindelijk een toekomstbestendig voorstel kan maken en implementeren. Hij/zij vormt een team met de wagenparkbeheerder en werkt nauw samen met de 4 collega’s van wagenpark- en magazijnbeheer.
Het betreft een tijdelijke opdracht omdat wij een professionaliseringsslag willen maken en momenteel niet de capaciteit hebben om dit in te richten. Vandaar kiezen wij voor tijdelijke expertise door middel van inhuur. De aanvang van de opdracht is 24 mei 2021 en loopt tot 31 december 2021 en er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken.
Competenties
Als Projectleider Inkoop Wagenpark beschik je over de volgende competenties:
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
BYOD:
Bij de Gemeente Amstelveen is Bring Your Own Device (BYOD) van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt, zelf een smartphone, inclusief abonnement en een laptop moet meenemen voor zakelijk gebruik.
Referentie:
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.
VOG:
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken gaan plaatsvinden op 18 mei 2021 tussen 12:30u en 15:00u via MsTeams.
Kandidaat is minimaal voor 24 uur per week inzetbaar.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox