Waternet
max €55 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
30 mei 2024
31 mei 2025
Beschrijving
probleemstelling
Binnen het team Service werkplekzijn we op zoek naar een 2de lijns
Servicedeskmedewerker IT
Beschrijving behoefte
Als 2de lijns Servicedeskmedewerker kom jij te werken binnen het
team Customer Service, welke deel uit maakt van de Solution
Werkplek. Jij zorgt voor een adequate aanmelding, registratie,
afhandeling en oplossing van de diverse meldingen die via Topdesk
binnenkomen.
We werken aan snel resultaat en continu verbeteren. Een uitdagende
en ambitieuze omgeving waar ook ruimte is voor jouw nieuwe ideeën.
Dit ga je doen:
• Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken
van incidenten, (aan)vragen en serviceverzoeken van
interne eindgebruikers en de registratie hiervan
• Het inspoelen, klaarmaken, uitgeven en innemen van
devices
• Het aanvullen en up to date houden van het
kennissysteem en handleidingen
• Het ondersteunen van collega’s ten aanzien van
applicaties en gebruik van devices. Dit kan remote, bij de
servicebalie of op de betreffende locatie
• Schakelen met collega IT-specialisten of externe
partijen, zoals leveranciers
• Het meewerken aan een continue verbetering van
processen en professionalisering
Beschrijving afdeling/team
De IT organisatie van Waternet is onderverdeeld in een hoofdafdeling
Infrastructuur en Werkplek met 2 afdelingen Infrastructuur en
Werkplek. Werkplek is verantwoordelijk voor het leveren van de
digitale werkplek aan de medewerkers van Waternet met als
doelstelling: Iedereen kan altijd en overal werken”. Binnen de gehele
digitalisering wordt Agile gewerkt. Dit is zowel Scrum als Kanban.
Werkplek is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek
aan alle (circa 2000) medewerkers van Waternet. Het team Werkplek
bestaat uit 3 teams: Customer Service, Support en Desktop. Dit zijn in
totaal 34 FTE. Team Customer Service is 1 van deze 3 teams.
Het team Service Werkplek is verantwoordelijk voor de juiste en
veilige werking van Waternet devices, die worden gebruikt door
collega’s. Denk hierbij aan laptops, mobiele telefoons, thin clients,
dockingstations, (non)multifunctionals en narrowcastingsystemen.
Collega’s worden ondersteund in het gebruik door het oplossen van
storingen en afhandelen van verzoeken.
Het team Customer Support is o.a. verantwoordelijk voor alle
decentrale hardware binnen Waternet.
Het team Customer Desktop is verantwoordelijk voor het leveren van
de werkplek, het mobile device management, het packagen van
applicaties en de 3e lijns servicedeskvragen. Naast een VDI werkplek
gebaseerd op VMware Horizon wordt er ook gebruik gemaakt van
laptops en fysieke desktops op basis van Windows 10. De laptops
worden beheerd door Microsoft Intune, AVD, AD, Ivanti Automation en
Workspace Control (Voorheen RES
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox