Waternet

2e lijns servicedeskmedewerker it

Waternet

De opdracht­omschrijving

Beschrijving 
probleemstelling


Binnen het team Service werkplekzijn we op zoek naar een 2de lijns 
Servicedeskmedewerker IT


Beschrijving behoefte

Als 2de lijns Servicedeskmedewerker kom jij te werken binnen het 
team Customer Service, welke deel uit maakt van de Solution 
Werkplek. Jij zorgt voor een adequate aanmelding, registratie, 
afhandeling en oplossing van de diverse meldingen die via Topdesk 
binnenkomen.
We werken aan snel resultaat en continu verbeteren. Een uitdagende 
en ambitieuze omgeving waar ook ruimte is voor jouw nieuwe ideeën.
Dit ga je doen:
• Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken 
van incidenten, (aan)vragen en serviceverzoeken van 
interne eindgebruikers en de registratie hiervan
• Het inspoelen, klaarmaken, uitgeven en innemen van 
devices
• Het aanvullen en up to date houden van het 
kennissysteem en handleidingen
• Het ondersteunen van collega’s ten aanzien van 
applicaties en gebruik van devices. Dit kan remote, bij de 
servicebalie of op de betreffende locatie
• Schakelen met collega IT-specialisten of externe 
partijen, zoals leveranciers
• Het meewerken aan een continue verbetering van 
processen en professionalisering 


Beschrijving afdeling/team

De IT organisatie van Waternet is onderverdeeld in een hoofdafdeling 
Infrastructuur en Werkplek met 2 afdelingen Infrastructuur en 
Werkplek. Werkplek is verantwoordelijk voor het leveren van de 
digitale werkplek aan de medewerkers van Waternet met als 
doelstelling: Iedereen kan altijd en overal werken”. Binnen de gehele 
digitalisering wordt Agile gewerkt. Dit is zowel Scrum als Kanban. 
Werkplek is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek 
aan alle (circa 2000) medewerkers van Waternet. Het team Werkplek 
bestaat uit 3 teams: Customer Service, Support en Desktop. Dit zijn in 
totaal 34 FTE. Team Customer Service is 1 van deze 3 teams. 
Het team Service Werkplek is verantwoordelijk voor de juiste en 
veilige werking van Waternet devices, die worden gebruikt door 
collega’s. Denk hierbij aan laptops, mobiele telefoons, thin clients, 
dockingstations, (non)multifunctionals en narrowcastingsystemen. 
Collega’s worden ondersteund in het gebruik door het oplossen van 
storingen en afhandelen van verzoeken.
Het team Customer Support is o.a. verantwoordelijk voor alle 
decentrale hardware binnen Waternet. 
Het team Customer Desktop is verantwoordelijk voor het leveren van 
de werkplek, het mobile device management, het packagen van 
applicaties en de 3e lijns servicedeskvragen. Naast een VDI werkplek 
gebaseerd op VMware Horizon wordt er ook gebruik gemaakt van 
laptops en fysieke desktops op basis van Windows 10. De laptops 
worden beheerd door Microsoft Intune, AVD, AD, Ivanti Automation en 
Workspace Control (Voorheen RES

De Eisen

  • 1. eis-1 • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring met werken op een ICT servicedesk 2. eis-2 • Afgeronde ICT-opleiding, minimaal op MBO niveau 4 3. eis-3 • Je hebt aantoonbare werkervaring met vastleggen en delen van kennis bijvoorbeeld door het opstellen rapportages en door het werken en maken van kennisitems 4. eis-4 • Aantoonbare werkervaring met afhandeling van ICT incidenten en wijzigingen 5. eis-5 • ITIL- V3 of V4 Foundation gecertificeerd 6. eis-6 • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift 7. eis-7 • In het bezit van rijbewijs B en bereid in een bestelbus te rijden 8. eis-8 De kandidaat dient te beschikken over de volgende competenties: Jij hebt een groot probleemoplossend vermogen, bent flexibel en je hebt een praktische instelling. Je bent accuraat, communicatief vaardig en schrijft gemakkelijk. Je weet je weg te vinden in een complexe organisatie en je bent niet snel gek te krijgen en je weet wat er speelt op IT gebied.
  • Een interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat kan uitgenodigd worden voor een gesprek. Het gespreksmoment en setting is beschreven in het formulier Waternet uitvraag DAS. De kandidaat dient beschikbaar te zijn voor het interview. Gaat u hiermee akkoord?
  • Waternet hanteert een maximale inhuurperiode van 24 maanden en maximaal 3 contracten voor zzp en zzp'ers via intermediair. Voor gedetacheerden geldt een maximale inhuurperiode van 48 maanden. Dit is intern Waternet beleid.  Bij een onderbreking van de werkzaamheden van een periode van 6 maanden of langer begint de telling van bovengenoemden termijnen opnieuw. Bevestigt u dat uw kandidaat voldoet aan bovengesteld Waternet beleid?
  • Bij deze vraag dient u het cv en het voorblad te uploaden in één document (PDF). Hieruit motiveert u dat uw kandidaat aan de eisen en wensen voldoet. Indien u een aanvullende motivatie wilt toevoegen vanuit de kandidaat kunt u deze ook toevoegen aan ditzelfde document maar dit is niet verplicht. Let op: U voegt het cv inclusief het voorblad toe van de kandidaat. Het cv inclusief voorstelblad is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 8 A4'tjes groot. Het cv inclusief voorstelblad dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv inclusief voorstelblad niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan Waternet besluiten uw offerte af te wijzen. In dit document dient u geen persoonsgegevens te beschrijven zoals volledige naam, adres, telefoonnummer, e-mail, foto, geboortedatum of bsn nummer. De voornaam en eerste letter van de achternaam voldoet.

De Wensen

  • All-in uurtarief (exclusief BTW), conform de uitvraag.
  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 1 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten. Ervaring met Topdesk of soortgelijke applicatie   - 5 jaar of meer - 3 tot 5 jaar - 1 t/m 2 jaar - 0 tot 1 jaar
  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 2 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten. Minimaal 1 jaar ervaring met Agile/scrum werken
  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 3 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten. Behaald of bezig om te behalen: MD-100 en/of MD-101/MD-102: Windows Client gecertificeerd en MS-900
  • Kandidaat van de Inschrijver voldoet aan wens 4 zoals beschreven in het formulier “Waternet Uitvraag DAS" bij kwaliteiten. In het bezit van een Havo diploma

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox