Gemeente Waalwijk

Zeer ervaren Medewerker Burgerzaken

Gemeente Waalwijk

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als medewerker Publiekszaken werk je in Waalwijk zowel aan de frontoffice als in de backoffice. Alle werkzaamheden op het gebied van Burgerlijke Stand en Basisregistratie Personen komen voorbij; Eerste inschrijvingen, muteren en corrigeren BRP, brondocumenten beoordelen, naturalisatie aanvragen afhandelen, adresonderzoeken, op de juiste wijze toepassen van Internationaal Privaatrecht, geboorteaangifte, overlijdensaangifte en huwelijksmeldingen verwerken etc. Ook vind je het een uitdaging om ingewikkelde casussen tot een goed einde te brengen of je collega's hierin te adviseren. Je bent een vraagbaak voor zowel de klant als voor je collega's.


Kandidaatomschrijving

Wat we ook belangrijk vinden, is wie je bent en wat je kunt. We zoeken iemand die van nature rustig en gestructureerd is en procesmatig kan werken. Accuraat zijn heb je nodig om je werk goed te kunnen doen. Je bent communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling. Je spreekt goed Nederlands maar kunt ook prima een gesprek voeren in het Engels. Ook past het bij je om je collega's te coachen als dit nodig is en daarin ook de verbindende factor te kunnen zijn. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werkervaring Je hebt ruime ervaring met het werken met iBurgerzaken
  • Opleiding Afgerond MBO opleiding aangevuld met BOBZ het liefst aangevuld met MLO
  • Werkervaring Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare recente kennis en werkervaring met Burgerlijke Stand en Basisregistratie Personen.

De Wensen

  • Beschikbaarheid/inzetbaarheid De kandidaat is vanaf de startdatum van 12 september aanstaande voor de volledige 16 uur inzetbaar voor de opdracht.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview toetsen we op werkervaring, kennis en de gewenste competenties.
  • Werkervaring Aantoonbare werkervaring op het gebied van Burgerzaken. Hoe meer relevante recente werkervaring, hoe meer punten worden toegekend. • 1 tot 3 jaar werkervaring (15%) • 3 tot en met 5 jaar werkervaring (25%) Aantoonbaar middels CV
  • Werkervaring 2 De kandidaat heeft recente aantoonbare werkervaring met het programma iBurgerzaken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox