Inhuurdesk Inkada

Medewerker finance & control

Inhuurdesk Inkada

De opdracht­omschrijving

Omschrijving functie en uit te voeren werkzaamheden:

Als medewerker Finance & Control speel je een belangrijke rol binnen onze financiële afdeling. Je voert diverse financieel-administratieve werkzaamheden uit en levert een belangrijke bijdrage aan het opleveren van juiste informatie ten behoeve van de rapportages en de jaarrekening. Je bewaakt de kwaliteit van het financieeladministratieve proces. 

Als medewerker Finance & Control heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden:

• Het uitvoeren van diverse financieel-administratieve werkzaamheden (o.a. debiteuren en crediteuren);

• Het verzorgen van aansluitingen in financiële administraties (onder andere opschonen tussenrekeningen, controle op sub-administraties);

• Indien nodig bijdrage kunnen leveren aan de maandafsluiting;

• Bijdrage leveren aan het jaarwerk 2025. 

De Eisen

  • Voeg bij deze vraag het CV toe van de kandidaat, inclusief een korte motivatie.
  • De 3 kandidaten die na het beoordelen van de gunningsmethodiek de meest punten hebben behaald, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek.  De selectiegesprekken zullen plaatsvinden op 4 november 2025 en 5 november 2025  aan Egerlaan 15, Apeldoorn. U dient ervoor te zorgen dat uw kandidaat beschikbaar is op de hiervoor aangegeven data. Indien uw kandidaat niet aanwezig kan zijn tijdens het selectiegesprek, komt deze niet voor gunning van de opdracht in aanmerking.  De opdrachtgever zal uw kandidaat tijdens het selectiegesprek beoordelen op basis van de volgende elementen: Aansluiting profiel De mate waarin de kandidaat aansluit bij het opgestelde profiel. Aansluiting cultuur:  De mate waarin de kandidaat aansluit bij de organisatie en/of de cultuur. Competenties:  De mate waarin de kandidaat voldoet aan de volgende competenties: Initiatiefrijk Een collegiale en proactieve werkhouding Nauwkeurigheid, werken volgens vaste procedures Goede communicatie, zowel schriftelijk als mondeling Vaardig in het adviseren Gaat u hiermee akkoord?
  • Uw kandidaat beschikt over een afgeronde MBO+/HBO opleiding op financieel gebied.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring met boekhouden in een vergelijkbare functie.
  • Uw kandidaat heeft algemene kennis van het financieel- administratieve proces binnen een organisatie.

De Wensen

  • Geef hieronder aan welke situatie voor u of uw kandidaat van toepassing is: - Inzet op basis van detachering - ZZP'er via een intermediair - Rechtstreekse inzet ZZP'er
  • Hoeveel jaar aantoonbare werkervaring heeft uw kandidaat met boekhouden in een vergelijkbare functie?   Op basis van het door u verstrekte CV moet vastgesteld kunnen worden of u/uw kandidaat voldoet aan het hier opgegeven antwoord. Indien dit niet vastgesteld kan worden, ontvang u de beoordeling '0 punten' voor dit onderdeel.    - Tot 3 jaar - 3 tot 5 jaar - 5 tot 7 jaar - Meer dan 7 jaar
  • Beschikt uw kandidaat over kennis van/ en ervaring met AFAS?   Op basis van het door u verstrekte CV moet vastgesteld kunnen worden of u/uw kandidaat voldoet aan het hier opgegeven antwoord. Indien dit niet vastgesteld kan worden, ontvang u de beoordeling '0 punten' voor dit onderdeel.
  • Heeft uw kandidaat kennis van (Overheid) financiën? Op basis van het door u verstrekte CV moet vastgesteld kunnen worden of u/uw kandidaat voldoet aan het hier opgegeven antwoord. Indien dit niet vastgesteld kan worden, ontvang u de beoordeling '0 punten' voor dit onderdeel.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
29 oktober 2025 om 11:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox