Het Kadaster
max €135 per uur
Gelderland
36 uur per week
01 april 2025
31 maart 2026
Algemeen: Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de bijbehorende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dit een wettelijke taak. Deze gegevens ondersteunen bij maatschappelijke vraagstukken, zoals:
Omschrijving context
De afdeling Concerncontrol is eindverantwoordelijk voor de opzet, financiële kaders en goede uitvoering van de periodieke Planning en Control cyclus van het Kadaster. Binnen de afdeling Concerncontrol vallen de functies financial control en business control. Ook is er aandacht voor fiscale vraagstukken. De afdeling maakt deel uit van de directie Financiën & Control (F&C )en bestaat momenteel uit 7 medewerkers.
De directie F&C is verantwoordelijk voor de overall control van de organisatie. De directie heeft daarmee een kaderstellende en faciliterende rol ten behoeve van een doelmatig en rechtmatig optreden door het Kadaster. Enerzijds is de directie doordrongen van het dienstverlenende karakter van zijn werkzaamheden, anderzijds wordt kaderstellend geopereerd in nauw overleg met de overige directies. Bij de directie werken ongeveer 80 medewerkers in 5 afdelingen.
Opdrachtomschrijving (Verander)Manager Control
Als (verander)manager Control zorg je er voor dat het Kadaster de financiële huishouding op orde houdt, ook op lange termijn. Deze opdracht bevat een drietal veranderopgaves, gericht op vernieuwing.
Je hebt ook aandacht voor de ontwikkeling van de afdeling en de medewerkers, maar de focus ligt op het zelfstandig uitvoeren van de drie veranderopgaves. Tot slot lever je inhoudelijke expertise en ervaringen bij de werkzaamheden en producten van de afdeling; bijv. de totstandkoming van het Meerjaren Beleidsplan, de jaarplanning en de jaarverslaggeving. Verder:
Verantwoordelijkheden
Verantwoordelijkheden en resultaten
De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:
De belangrijkste op te leveren resultaten zijn:
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-04-2025 tot en met 31-03-2026 voor 32-26 uur per week. In de eerste maand geleidelijk opbouwen is mogelijk. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 3 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox