Gemeente Mook en Middelaar
max €80 per uur
Limburg
28 uur per week
12 augustus 2024
01 december 2024
Binnen de Afdeling Sociaal, team Publiekszaken zoeken wij (twee) allround medewerker(s) Burgerzaken.
Je krijgt energie van dienstverlening en klantcontact. Je luistert goed naar mensen en vraagt door om de vraag of het verzoek helder te krijgen. Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk en werkt secuur en planmatig. Je houdt er van om samen te werken en gedraagt je collegiaal en professioneel. Je hebt ervaring met digitale systemen en nieuwe (digitale) systemen maak jij je snel eigen.
Verantwoordelijkheden
Je behandelt onder andere aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, verhuizingen, verklaringen omtrent gedrag, uittreksels, afschriften en je maakt aktes van de burgerlijke stand op. Je verwerkt dit vervolgens in de basisregistratie personen (BRP). Je draagt daarbij zorg voor de juiste administratieve afhandeling en bent zo mede verantwoordelijk voor de kwaliteit van de BRP en de Burgerlijke Stand. Naast de administratieve handelingen is het ook belangrijk dat je een scherp oog hebt voor mogelijke fraude.
De kandidaat/kandidaten is/zijn inzetbaar vanaf 12 augustus 2024 (of eerder indien mogelijk) tot en met 1 december 2024 voor (beiden) 24-28 uur per week. De inhuuropdracht(en) kan/kunnen optioneel worden verlengd met 2 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht(en) zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox