gemeente Utrecht

technisch beheerder opvang oekraïense vluchtelingen

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

Doel van de opdracht

De opdrachtnemer vervult de rol van technisch beheerder voor de vastgoedportefeuille van de Vastgoedorganisatie Utrecht, specifiek gericht op de panden binnen het cluster opvang Oekraïne. De opdrachtgever verlangt een resultaatgerichte invulling van het technisch beheer van de panden, met nadruk op het onderhouden van de gebouwen en het naleven van wettelijke verplichtingen. Deze opdracht heeft bestaansrecht tot in ieder geval maart 2026 i.v.m. financiering van het Rijk.

Deze opdracht heeft bestaansrecht tot in ieder geval maart 2026 i.v.m. financiering van het Rijk. 

Je taken zijn:
-    Het zijn van het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille;
-    Verantwoordelijk voor het beheer- en onderhoud van complexen in jouw portefeuille;
-    Aansturing onderhoudspartijen op het gebied van installaties;
-    Vraagbaak en coördinator van reparaties en storingen;
-    Controleren van de opgestelde conditiemetingen / meerjarenonderhoudsplanning;
-    Uit laten voeren van wettelijke taken en documenteren daarvan;
-    Het actief registreren van alle formele communicatie in MS-Teams (offertes, opdrachten, akkoorden, etc.);
-    In beheername van nieuwe complexen die uit het project komen;
-    Opstellen en beheren jaarplanning periodiek onderhoud;
-    Technisch inhoudelijke beoordeling van offertes;
-    Factuur controle van uitgevoerde werkzaamheden;
-    Controle en waar nodig bijsturen van beheertaken van sociaal beheerder;
-    Projectleider bij het sluiten van locaties;
-    Adviseren over technische zaken;
-    Je werk bevindt zich hoofdzakelijk om de diverse panden verspreid door de stad.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Heeft u bij vraag 1.1.3. 'ZZP Rechtstreeks' ingevuld en heeft u gedurende de afgelopen 12 maanden voor meer dan 70% van de tijd (25 uren per week of 8 maanden per jaar) gewerkt als rechtstreekse zzp’er (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau) bij de gemeente Utrecht?
  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau:
  • Heb je minimaal 5 jaar werkervaring als technisch beheerder?
  • Ik bevestig dat ik de bovenstaande vragen naar waarheid heb ingevuld:

De Wensen

  • Aantal jaren aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie: - 5 tot 8 jaar - 8 tot 10 jaar - Meer dan 10 jaar
  • Heb je minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan binnen de overheid?
  • Heb je aantoonbare werkervaring binnen maatschappelijke opvang (zoals het COA)?
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Voeg hier je CV toe. Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten. Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.
  • Prijs is exclusief BTW en inclusief alle bijkomende kosten. Let op: het maximum uurtarief is: € 100,-. Het met een hoger tarief offreren dan het aangeven maximum leidt tot uitsluiting van verdere deelname

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox