gemeente Utrecht
max €100 per uur
Utrecht
32 uur per week
01 januari 2025
31 december 2025
De Vastgoedorganisatie Utrecht treedt op als eigenaar van het vastgoed van de gemeente Utrecht. Het gaat in totaal om zo’n 1.000 objecten. Ons hoogste pand is de Dom, ons grootste pand het Stadskantoor. En ook van vastgoed als buurthuizen, brugwachtershuisjes, schoolgebouwen(fiets)parkeervoorzieningen en theaters/ muziekpodia, zwembaden en sportgebouwen zijn we eigenaar.
Deze opdracht valt binnen het cluster opvang Oekraïne waarin op dit moment o.a. 3 panden in eigendom zijn en circa 12 gehuurde locaties.
In deze rol vul je de rol van technisch beheerder in als technisch beheerder zorg je voor het uitvoeren van onderhoud/wettelijke taken. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille en behandelt en coördineert hun vragen binnen de gemeente.
Je stuurt op de onder jouw verantwoordelijkheid vallende objecten in financieel, juridisch en technisch vlak. Hiervoor heb je veel contact met onze financials, juristen, administratieve medewerkers en technische collega’s.
Je taken zijn:
- De opgestelde conditiemetingen / meerjarenonderhoudsplanning controleert.
- Het laten onderhouden van de panden / het managen van het planmatig onderhoud.
- Uit laten voeren van wettelijke taken en documenteren daarvan.
- Adviseert over technische zaken.
- In beheer name begeleid op technisch gebied.
- Vraagbaak bent bij storingen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox