Werkzaak Rivierenland

Teammanager met affiniteit voor financiën

Werkzaak Rivierenland

De opdracht­omschrijving

Werkzaak is georganiseerd in een divisie Werk en een divisie Inkomen en bedrijfsvoering. De divisie Inkomen en Bedrijfsvoering telt 2 inkomensteams, een team facilitaire diensten, een team administraties en het team BIK. 

Voor de teams administratie en BIK zijn we op zoek naar tijdelijke vervanging.

Het team administraties bestaat uit de clusters personeels-, salaris- en financiële administratie. 

Het team BIK bestaat uit de clusters Beleid, bezwaar en beroep, informatievoorziening en Planning en control.

In verband met ziektevervanging is Werkzaak op zoek naar een gedreven peoplemanager die integraal leiding geeft en verantwoordelijk is voor de realisatie van de doelen van de teams. 

 

Je voornaamste taken zijn: 

  • Je vertaalt samen met je team de organisatiedoelen naar teamdoelen en legt verbinding met andere teams van de organisatie;
  • Je monitort de voortgang van de (team)doelen en motiveert medewerkers tot het nemen van eigenaarschap voor het (tijdig) realiseren van de doelen en ambities;
  • Je voert teammanagerstaken uit als regelen vervanging bij ziekteverzuim, functioneringsgesprekken, teamleden aansturen, coachen en motiveren, etc.;
  • Je levert een actieve bijdrage aan het optimaliseren van de bedrijfsprocessen;
  • Je bent lid van het OMT (Operationeel Managementteam) en sparringpartner voor het MT en je collega teammanagers;
  • Je legt verantwoording af aan de manager Inkomen en bedrijfsvoering.

     

     

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 15 december 2024 tot en met 14 maart 2025 voor 32 tot 36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als (team)manager.
  • Kandidaat is bereid op locatie te werken voor minimaal 3 dagen per week.
  • Kandidaat heeft als leidinggevende ervaring binnen een gemeente of een Gemeenschappelijke Regeling.
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring als leidinggevende binnen een financieel domein.

De Wensen

  • Kandidaat heeft ervaring binnen het sociaal domein.
  • Kandidaat heeft aantoonbare kennis van de BBV.
  • Kandidaat heeft een reisafstand van maximaal 60 minuten enkele reis.
  • Kandidaat heeft kennis van gemeentelijke financiën en personeels- en salarisadministratie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox