Gemeente 's-Hertogenbosch
max €100 per uur
Noord-Brabant
36 uur per week
01 augustus 2023
31 januari 2024
Als teammanager van het Gemeentelijk Contact Centrum (het GCC) geeft de kandidaat situationeel en coachend leiding aan zo’n 35 medewerkers en 2 coördinatoren. Het GCC is de centrale ingang voor de telefonische en digitale dienstverlening. Naast het beantwoorden van vragen (telefonisch, mail, WhatsApp en social media), verzorgt het GCC ook het doorgeleiden van vragen naar de vakafdelingen, het maken van terugbelverzoeken, het volgen en registeren van het klantcontact en de uitgifte van documenten aan het servicepunt.
De kandidaat vervangt voor een half jaar de teammanager tijdens haar zwangerschapsverlof. In die periode vinden we het meest belangrijk dat het team goed blijft functioneren en samenwerken. Daarnaast moet de dienstverlening natuurlijk goed op pijl blijven. Op onderdelen verwachten we dat de kandidaat bijdraagt aan de lopende ontwikkelingen.
De kandidaat is lid van het managementteam Publieke Dienstverlening waarin ook de manager van de Frontoffice Burgerzaken, de manager van de Backoffice Burgerzaken en het afdelingshoofd vertegenwoordigd zijn.
De kandidaat is een peoplemanager met een hart voor publieke dienstverlening, die het beste haalt uit medewerkers door open communicatie en een motiverende, faciliterende stijl van leidinggeven. De kandidaat krijgt energie van het goed op orde houden van de operationele dienstverlening en op onderdelen verwachten we een bijdrage om de dienstverlening verder te verbeteren.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox