Gemeente 's-Hertogenbosch

Teammanager Gemeentelijk Contact Centrum

Gemeente 's-Hertogenbosch

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als teammanager van het Gemeentelijk Contact Centrum (het GCC) geeft de kandidaat situationeel en coachend leiding aan zo’n 35 medewerkers en 2 coördinatoren. Het GCC is de centrale ingang voor de telefonische en digitale dienstverlening. Naast het beantwoorden van vragen (telefonisch, mail, WhatsApp en social media), verzorgt het GCC ook het doorgeleiden van vragen naar de vakafdelingen, het maken van terugbelverzoeken, het volgen en registeren van het klantcontact en de uitgifte van documenten aan het servicepunt.
De kandidaat vervangt voor een half jaar de teammanager tijdens haar zwangerschapsverlof. In die periode vinden we het meest belangrijk dat het team goed blijft functioneren en samenwerken. Daarnaast moet de dienstverlening natuurlijk goed op pijl blijven. Op onderdelen verwachten we dat de kandidaat bijdraagt aan de lopende ontwikkelingen.
De kandidaat is lid van het managementteam Publieke Dienstverlening  waarin ook de manager van de Frontoffice Burgerzaken, de manager van de Backoffice Burgerzaken en het afdelingshoofd vertegenwoordigd zijn.

Kandidaatomschrijving

De kandidaat is een peoplemanager met een hart voor publieke dienstverlening, die het beste haalt uit medewerkers door open communicatie en een motiverende, faciliterende stijl van leidinggeven. De kandidaat krijgt energie van het goed op orde houden van de operationele dienstverlening en op onderdelen verwachten we een bijdrage om de dienstverlening verder te verbeteren.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Competenties De kandidaat is stressbestendig, heeft sterke communicatieve vaardigheden en mensenkennis, leidinggevende kwaliteiten, is een verbinder met open communicatie die ook duidelijkheid en kaders geeft.
  • Opleiding De kandidaat heeft HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
  • Werkervaring De kandidaat heeft twee jaar recente kennis en ervaring in het leiding geven aan een operationeel team in de telefonische dienstverlening. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Opleiding De kandidaat heeft HBO+/ Academisch werk- en denkniveau. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
  • Werkervaring De kandidaat heeft minimaal drie jaar recente kennis en ervaring bij een klant contact centrum / servicepunt in de gemeentelijke dienstverlening of soortgelijke overheidsinstantie. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Met de top-3, 5 of 8 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox