Gemeente Heerenveen

Teamleider dienstverlening & informatiemanagement

Gemeente Heerenveen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare affiniteit met de vakgebieden binnen de drie teams (Informatiebeheer of digitale dienstverlening of facilitaire dienstverlening)
  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding
  • Minimimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende positie.
  • De kandidaat is inzetbaar circa 1 april 2024 (of eerder indien mogelijk) tot en met 31 december 2024 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

De Wensen

  • Aantoonbare leidinggevende ervaring binnen een team / afdeling bedrijfsvoering of aanverwant
  • Aantoonbare werkervaring met een of meerdere vakgebieden binnen de teams (Informatiebeheer, digitale dienstverlening en facilitaire dienstverlening)
  • Minimaal 2 jaar werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten