Gemeente Breda

Teamleider beheer sportaccommodaties

Gemeente Breda

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 36 uur per week

  • Buitendienst
  • 01 april 2024

  • 30 september 2024

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van Facility management. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring als operationeel Leidinggevende op het gebied van Vastgoedbeheer van sportaccommodaties. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat is bereid om tijdens de openingstijden van de accommodaties bereikbaar te zijn voor vragen of calamiteiten. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat is in het bezit van een rijbewijs en een auto. Dit moet blijken uit het cv.
  • We zoeken jou! Je beschikt over hbo werk- en denkniveau. Je hebt een afgeronde relevante hbo-opleiding, bijvoorbeeld facilitair management. Je hebt aantoonbare leidinggevende ervaring, bij voorkeur op het gebied van explotatie van sportaccommodaties of vergelijkbaar. Je hebt kennis van en affiniteit met facilitair beheer. Je bent in staat om de juiste voorwaarden te creëren waarbinnen praktijkgerichte collega’s goed samen kunnen werken. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent benaderbaar voor het team en de organisatie. Je bent enthousiast, geïnteresseerd, duidelijk en daadkrachtig bij het nemen van beslissingen. Je bent indien nodig ook bereikbaar buiten kantoortijden, omdat de sportlocaties in de avonden open zijn. Je beschikt over een rijbewijs en eigen vervoer.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 3 jaar ervaring als operationeel Leidinggevende op het gebied van Vastgoedbeheer van sportaccommodaties. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van inkoop en contractbeheer. Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Je beschikt over uitstekende communicatieve en onderhandelingsvaardigheden - Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit gezien openingstijden van de accommodaties. - Je bent een inspirerend leider, hebt aandacht voor de medewerker, weet goed te delegeren en je bent besluitvaardig en daadkrachtig - Je bent analytisch sterk, bent zakelijk en pragmatisch ingesteld; je kunt prioriteiten stellen - Je snapt en voelt je thuis in de combinatie van twee werelden: ondernemend-commercieel en politiek-ambtelijk -Je laat met regelmaat je gezicht zien op de werkvloer en staat voor resultaat met de menselijke maat De data 28 maart en 2 april zijn gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten