Gemeente Breda

Tactisch inkoopadviseur sociaal economisch domein

Gemeente Breda

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 36 uur per week

  • Inkoop
  • 01 maart 2024

  • 01 maart 2025

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met het zelfstandig uitvoeren van (Europese) aanbestedingen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft relevante inkoopopleidingen gevolgd zoals NEVI 1 of soortgelijk. Dit moet blijken uit het cv.
  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. U levert een VOG aan met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43 (via uw leverancier). Deze kunt u (via uw leverancier) eenmalig declareren.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met het uitvoeren van de procedure voor Sociale en Andere Specifieke Diensten (SAS). Dit moet blijken uit het cv waarin de SAS-trajecten expliciet worden benoemd.
  • Uw kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met Mercell Source to Contract. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur minimaal twee jaar ervaring als inkoopadviseur binnen een gemeente. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring met aanbestedingen ter verwerving van ondersteuning uit de Jeugdwet, Wmo en/of Participatiewet. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. • Je hebt een ‘stevige’ persoonlijkheid: Je luistert goed, kijkt in de spiegel en neemt vervolgens zelfstandig beslissingen. • Je bent open, aanspreekbaar en werkt graag samen. • Je houdt van multitasken. Je bent verantwoordelijk voor verschillende, uiteenlopende taken waartussen je gedurende de week wisselt. • Je speelt proactief in op wensen en behoeften van interne klanten en betrekt anderen daarbij als dat nodig is. • Je bent verbindend: Je bent dus in staat om een constructieve werkrelatie op te bouwen met interne klanten en externe spelers. Enerzijds ben je empathisch en begripvol ingesteld. Anderzijds ben je ook duidelijk en open. • Je bent flexibel: je kunt goed prioriteiten stellen en hebt het vermogen om je aan te passen aan bepaalde situaties als dat nodig is. • Je doorziet en speelt in op relevante (bv. politiek-bestuurlijk relevante of maatschappelijke) ontwikkelingen en vertaalt dit in concreet handelen. Donderdag 22 februari is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten