Nederlandse Spoorwegen

Support Expert

Nederlandse Spoorwegen

De opdracht­omschrijving



Zo werkt het:
Jij vervult de rol van Support Expert binnen het cluster Cloud & Werkplek Services – Support Center IT.
Als Support Expert kan je zowel zelfstandig als in een team werken. Als Support Expert beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en didactische vaardigheden. Je bent in staat om met verschillende doelgroepen te werken. Het is van belang overweg te kunnen gaan met doelgroepen die weerstand bieden omdat ze bijvoorbeeld geen kennis hebben over IT apparatuur. De Support Expert is in staat om deze doelgroepen snel, professioneel en op een begrijpelijke manier op de hoogte te brengen van de mogelijkheden. De Support Expert is van maandag t/m vrijdag beschikbaar op kantoor.

De werkzaamheden zijn:

Je ondersteunt collega’s, en geeft advies en uitleg over het volgende:

  • Het inplannen van vergaderingen binnen de vergaderfaciliteiten van de NS
  • Het reserveren en plannen van een vergadering met GoBright
  • Het opzetten en vergaderen met de Poly systemen in combinatie met Microsoft Teams


Je ondersteunt collega’s en geeft advies en uitleg over de NS Persoonlijke Werkplek:

  • Problemen en vragen met betrekking tot hardware van de NS Persoonlijke werkplek
  • Het aansluiten en gebruiken van docking station schermen en de daarbij behorende randapparatuur
  • Problemen met betrekking tot beeldschermresolutie, Citrix, Office 365, Microsoft Teams en overige software.
  • Oplossen van incidenten met betrekking tot de NS Persoonlijke Werkplek


Inrichten van de NS Werkplek:

  • Plaatsen van apparatuur op de verschillende locaties van de NS
  • Netjes verzorgen van de bureaus door middel van kabelmanagement


Balie werkzaamheden NS Servicepoint:

  • Uitleveren van NS devices en accessoires
  • Begeleiden en adviseren bij het in gebruik nemen van de devices


Hier gebeurt het:
Het cluster Cloud & Werkplek Services valt onder NS IT - Centrale Platform Organisatie (CPO). Binnen dit cluster valt het Support Center die onze collega’s ondersteunt bij vragen over de werkplek of devices.

Dit neem je mee:

  • Je beschikt over een afgeronde MBO opleiding niveau 4;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • In het bezit van een rijbewijs.
  • Je hebt gewerkt in grote IT Projecten en complexe IT-organisaties
  • Je hebt kennis en ervaring met M365
  • Je hebt kennis en ervaring met mobiele devices (Android)
  • Je hebt kennis en ervaring met het ondersteunen van eindgebruikers tijdens nazorgperiode
  • Je hebt kennis en ervaring met het ondersteunen van de projectleider tijdens de implementatie periode
  • Ervaring met ondersteuning via Microsoft Teams en telefoon


Omdat je als support expert met veel collega’s in contact staan, is het belangrijk dat je sterk bent waar het je communicatieve vaardigheden betreft en dat je klantgericht bent. Daarnaast verwachten we dat je zelfsturend bent en dat je met initiatieven komt wanneer dat aan de orde is. Dat getuigt dan ook van jouw creativiteit en je innerlijke drang naar verbetering. Je bent daarnaast ook stressbestendig, een teamplayer en samenwerkingsgericht.

Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je beschikt over een afgeronde MBO opleiding niveau 4.
  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie.
  • In het bezit van een rijbewijs.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Je hebt gewerkt in grote IT Projecten en complexe IT-organisaties.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • • Je hebt kennis en ervaring met M365 • Je hebt kennis en ervaring met mobiele devices (Android) • Je hebt kennis en ervaring met het ondersteunen van eindgebruikers tijdens nazorgperiode • Je hebt kennis en ervaring met het ondersteunen van de projectleider tijdens de implementatie periode • Ervaring met ondersteuning via Microsoft Teams en telefoon (Graag toelichten op het voorblad met welke van bovenstaande werkzaamheden ervaring is opgedaan)

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox