Gemeente Amersfoort
max €70 per uur
Utrecht
36 uur per week
20 december 2021
20 juni 2022
De supervisor op het KCC zorgt er iedere dag weer voor dat verschillende plekken op het KCC (telefonie, webcare, recepties en het meldpuntwoonomgeving) bezet zijn met de juiste (hoeveelheid) medewerkers. Hij/zij zit dicht op de werkvloer, maakt de werkroosters, monitort de bereikbaarheid, bekijkt of iedereen is ingelogd, spreekt aan en stuurt actief bij waar nodig.
Is verantwoordelijk voor het op tijd opleveren van het rooster en het dagelijks op de werkvloer schakelen hierop. Is aanspreekpunt voor het team wat betreft het rooster of andere zaken die spelen op die dag.
Wat wordt er verwacht?
Let op:
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv's in dient en zo kan sturen op wie in de top komt, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte / kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.
Urenregistratie/facturatie:
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan eer via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.
De kandidaat heeft minimaal HBO werk- en denkniveau. Is flexibel, kan snel schakelen, is pro-actief, kan goed plannen en is handig met o.a. Excel en JCC personeelsplanning. Heeft ervaring met het werken in contactcenters. Kan informatie snel vinden, toepassen en plaatsen in de juiste context. Ervaring met workforce management is een pre.
De interviews zullen ZSM na sluitingsdatum van indienen offertes worden ingepland.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox