Gemeente Amersfoort

Supervisor Klant Contact Centrum

Gemeente Amersfoort

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

De supervisor op het KCC zorgt er iedere dag weer voor dat verschillende plekken op het KCC (telefonie, webcare, recepties en het meldpuntwoonomgeving) bezet zijn met de juiste (hoeveelheid) medewerkers. Hij/zij zit dicht op de werkvloer, maakt de werkroosters, monitort de bereikbaarheid, bekijkt of iedereen is ingelogd, spreekt aan en stuurt actief bij waar nodig.
Is verantwoordelijk voor het op tijd opleveren van het rooster en het dagelijks op de werkvloer schakelen hierop. Is aanspreekpunt voor het team wat betreft het rooster of andere zaken die spelen op die dag. 

Wat wordt er verwacht?

  • Maakt het rooster
  • Zorgt voor een optimale forecast.
  • Speelt in op wat er op de werkvloer gebeurd en past de roosters hierop aan.
  • Signaleert bijzonderheden (in het dashboard of op de werkvloer. Rapporteert dit aan de teammanager of handelt direct zelf.
  • Is aanspreekpunt voor acute technische knelpunten en zorgt dat deze worden opgelost
  • Plant ook andere activiteiten zoals coaching, inwerken, meeluisteren, weekstart, pauzes en werkoverleg in het rooster.
  • Beoordeelt en verwerkt verzoeken voor verlof van medewerkers alleen mbt roosterbezetting (de P taken blijven bij de teammanager).
  • Verwerkt verzuim in het rooster (mogelijk ook buiten openingstijden & mogelijk in het weekend)
  • Verricht mogelijk ook andere taken o.a. voor de teammanager (bijvoorbeeld deelnemen aan (gemeentebrede) projecten).
  • Zorgt voor de administratieve afhandeling van declaraties van externe medewerkers
  • Bewaakt de mailbox KCC rooster

Let op:
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv's in dient en zo kan sturen op wie in de top komt, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte / kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.

Urenregistratie/facturatie:
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan eer via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.

Kandidaatomschrijving

De kandidaat heeft minimaal HBO werk- en denkniveau. Is flexibel, kan snel schakelen, is pro-actief, kan goed plannen en is handig met o.a. Excel en JCC personeelsplanning. Heeft ervaring met het werken in contactcenters. Kan informatie snel vinden, toepassen en plaatsen in de juiste context. Ervaring met workforce management is een pre. 

Interviewplanning

De interviews zullen ZSM na sluitingsdatum van indienen offertes worden ingepland.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat heeft minimaal drie jaar recente en relevante werkervaring (aantoonbaar op CV).
  • De kandidaat heeft aantoonbaar met CV minimaal HBO werk en denkniveau

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">Tijdens het interview zal worden getoetst op kennis en werkervaring die van belang zijn om de opdracht goede te kunnen uitvoeren.
  • Kandidaat heeft relevante werkervaring op een gemeentelijk KCC
  • Kandidaat heeft ervaring met het opstellen van een coachplan en het coachen van KCC medewerkers.
  • Kandidaat kan bij voorkeur al starten in de week van 20 december 2021 voor minimaal 24 uur per week.
  • Kandidaat is beschikbaar op vrijdag
  • Kandidaat heeft recente werkervaring met JCC personeelsplanning

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox