Gemeente Barneveld

Servicedesk medewerker ICT

Gemeente Barneveld

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Wat ga je doen?

  • Binnen de servicedesk van I&A ben jij het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers voor de ICT. Je lost problemen op, geeft werkplekondersteuning en adviseert. Complexe problemen breng je in beeld en zet je door naar de 2e lijns ondersteuning.
  • Je bent verantwoordelijk voor beheer Intune, M365, werkplekbeheer en je hebt goede kennis van iOS.
  • Je geeft met jouw enthousiasme eindgebruikers een goede service, geeft instructies en helpt collega's verder met hun meldingen. Ook onder druk weet je de juiste prioriteiten te stellen.
  • Je bent bereid geregeld buiten reguliere werktijden te werken als dat nodig is voor extra taken en/of verstoringen te verhelpen.

Het team

Het team Informatisering & Automatisering kent een enthousiaste club professionals van circa 30 medewerkers, waarvan 4 servicedeskmedewerkers. Een team die dagelijks met veel energie werkt aan een soepel verlopende ICT omgeving van de gemeente Barneveld.

Over Barneveld

Barneveld, een werkgever met een eigentijds, innovatief en dynamisch karakter en aantrekkelijke en ambitieuze projecten. Werken bij Barneveld betekent bijdragen aan een positieve klantbeleving van onze inwoners, ondernemers en partners. Samen met ruim 600 collega’s geef je betekenis aan onze ambitie ‘Blij met Barneveld’. Nieuwsgierig? Lees meer over onze ambitie op werken bij Barneveld.


Verantwoordelijkheden

Zie opdracht omschrijving


availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2023 tot en met 31 maart 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2023 tot en met 31 maart 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Afgeronde MBO 4 ICT opleiding of vergelijkbaar.
  • In bezit van Microsoft certificaten.
  • Ruime ervaring met Topdesk.
  • Ruime kennis en ervaring met support en beheer van laptops en mobile devices. Je weet moeiteloos je weg te vinden in een omgeving met Windows, Microsoft 365, iOS, Mobile Device Management en Intune.
  • Kennis van en ervaring met ITIL processen.

De Wensen

  • Afgeronde MBO 4 ICT opleiding.
  • Ruimte kennis en ervaring, op CV aantoonbaar, van Topdesk, Intune, M365, iOS.
  • Aantoonbare ervaring als Servicedesk Medewerker ICT.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox