Gemeente Barneveld

Servicedesk medewerker ICT

Gemeente Barneveld

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2023 tot en met 31 maart 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Afgeronde MBO 4 ICT opleiding of vergelijkbaar.
  • In bezit van Microsoft certificaten.
  • Ruime ervaring met Topdesk.
  • Ruime kennis en ervaring met support en beheer van laptops en mobile devices. Je weet moeiteloos je weg te vinden in een omgeving met Windows, Microsoft 365, iOS, Mobile Device Management en Intune.
  • Kennis van en ervaring met ITIL processen.

De Wensen

  • Afgeronde MBO 4 ICT opleiding.
  • Ruimte kennis en ervaring, op CV aantoonbaar, van Topdesk, Intune, M365, iOS.
  • Aantoonbare ervaring als Servicedesk Medewerker ICT.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten