De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW)

Servicedesk

De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW)

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW) is het forum van en voor excellente wetenschappers. De KNAW is adviesorgaan van de regering en verantwoordelijk voor vijftien instituten die met hun onderzoek en collecties bij de (inter)nationale top horen. Zelfstandige onderdelen zijn De Jonge Akademie en de Akademie van Kunsten. Zie voor meer informatie www.knaw.nl.

Opdracht
Lijkt het jou ook geweldig om te werken op verschillende locaties in Amsterdam en Den Haag? In hartje Amsterdam aan de kloveniersburgwal zit het stafbureau van de KNAW gevestigd in het Trippenhuis. Van hieruit geef je telefonische ondersteuning in het Nederlands of in het Engels aan gebruikers van diverse instituten en het bureau van de KNAW. Je werkt centraal/remote vanuit de Servicedesk, maar je zal ook regelmatig ondersteuning op de locatie van de instituten in Amsterdam en of Den Haag. Je komt te werken binnen een team van 5 enthousiaste, gezellige collega’s op de servicedesk en verzorgt de registratie en afhandeling van binnengekomen meldingen in TopDesk. Je bewaakt de algehele voortgang van alle meldingen en wijzigingen en stemt de werkplanning af met je collega’s Je signaleert tijdig vertragingen en bespreekt deze om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

  • Je biedt ondersteuning op hardware, software en/of applicaties;
  • Je neemt telefonisch of per e-mail vragen/storingen aan van eindgebruikers;
  • Je ondersteunt, denkt mee met en adviseert eindgebruikers;
  • Je neemt deel aan een lopende projecten als M365, teams;
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het uitbouwen en bijhouden van de kennisbank;
  • Je signaleert procesverbeteringen en doet verbetervoorstellen daarvoor;
  • Je komt in aanraking met collega’s van verschillende nationaliteiten en achtergronden.

Competenties

  • Pro-actief;
  • Zelfstandig;
  • Service gericht;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
  • Organisatiesensitiviteit;
  • Pragmatische attitude.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een Servicedesk, IT Support team of als systeembeheerder;
  • Minimaal 3 dagen (bij voorkeur 4 dagen) fysiek op locatie kunnen werken in wisselend Amsterdam of Den Haag (1x per week);.

De Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring binnen een Servicedesk, IT Support team of als Systeembeheerder;
  • Aantoonbare kennis ervaring met TOPdesk ;
  • Aantoonbare kennis ervaring met Windows 10 en Active directory;
  • Aantoonbare kennis ervaring met JAMF ;
  • Aantoonbare kennis ervaring met Microsoft 365;
  • In het bezit van ITIL V4 Foundations;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox