Nederlandse Spoorwegen

Service designer profielopbouw en klantbinding

Nederlandse Spoorwegen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je hebt ruime ervaring met service design en gebruikt dit voor het maken van workshops en design sprints. Bij voorkeur kan je ook je rol verbreden naar UX design indien dat nodig is
  • Jouw uurtarief voldoet aan de volgende voorwaarden: 1) Jouw uurtarief is niet hoger dan het maximaal all-in uurtarief wat is vastgesteld voor deze aanvraag. Let op: Jouw tarief is een maximaal all-in uurtarief en is inclusief o.a. reiskosten, faciliteiten, eventuele vergoedingen en de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex, excl. btw. Het tarief weegt mee in het selectieproces. 2) De bemiddelingsfee (voor bemiddelingspartijen van zzp’ers of van kandidaten die in loondienst zijn bij een andere partij dan de aanbieder) voor deze aanbieding is niet hoger dan € 6,00 per gewerkt uur. Indien niet van toepassing kies 'ja'. 3) Je gaat ermee akkoord dat er gedurende de looptijd van deze opdracht, tot een maximum van 24 maanden, geen indexatie van het uurtarief zal plaatsvinden.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in de mobiliteitssector en/of e-commerce
  • Je hebt ruime ervaring in de methodes van Human Centered Design & Design Thinking
  • Je hebt ervaring in kwalitatief & kwantitatief gebruikersonderzoek
  • Je hebt een uitstekende beheersing (zowel mondeling als schriftelijk) van de Nederlandse taal.
  • Je hebt de werkwijze en voorwaarden van NS Inhuurdesk middels onderstaande link gelezen en gaat hiermee akkoord. https://www.werkenbijns.nl/werkwijze-en-voorwaarden

De Wensen

  • Ervaring met vraagstukken rondom personalisatie en klantbinding is een pre
  • Kun je een voorbeeld geven van een uitdaging binnen de context van Service Design dat zonder jouw visie en pro-activiteit niet van de grond was gekomen?
  • Je kunt customer journeys opstellen en weet op welk detailniveau je moet schakelen. Ervaring met een journey management tool is een pre
  • Omschrijf aan de hand van maximaal 2 voorbeelden jouw meest relevante ervaring voor NS

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten