Provincie Noord-Brabant
max €120 per uur
Noord-Brabant
36 uur per week
01 juli 2024
01 februari 2025
Het leven is goed in het Brabantse land. Bij de provincie Noord-Brabant zetten we ons dagelijks in om te zorgen dat dit ook geldt voor de toekomst. Samen werken we aan een mooier, toekomstbestendig en een duurzaam Brabant. Ga jij voor resultaat, ben je ondernemend, heb je affiniteit met maatschappelijke vraagstukken en bovenal: werk je graag vol trots mee aan een nog beter Brabant? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Uitdaging
Ben jij...
.. degene die ad interim SDM die ons gaat helpen ITIL implementatie te ondersteunen en ons te selecteren ITSM tool gaat implementeren vanuit de juiste proces inrichting. Ben jij iemand die handson dit samen met de verschillende teams gaat implementeren en onze externe leverancier gaat aansturen? Ook wanneer er tussen leverancier, ICT regieorganisatie en interne klant onduidelijkheden of tegenstrijdige belangen spelen? Dan zou jij wel eens helemaal op je plek kunnen zijn als onze Service Delivery Manager ITSM!
Wat ga je doen?
De provinciale organisatie is flink in beweging, onder andere door een recente outsourcing van de ICT dienstverlening. In deze snel veranderende omgeving en tijden waar veel veranderingen spelen is het noodzakelijk dat onze processen en de afstemming met onze outsourcing leverancier goed lopen en is intern borgen van de processen belangrijker dan ooit.
Als SDM Manager werk je binnen de ICT regieorganisatie van programma Dienstverlening ICT. Jij en de huidige Service Delivery managers vormen samen een team waarin jij leidend zult zijn bij het traject implementeren ITSM tooling, zij lerend, dit doe je ondersteund door onze proces managers en architect en contract managers. Als SDM ga je alle ITIL processen die in kaart gebracht zijn mee helpen af te ronden en aan te passen zodat deze zonder problemen weer gegeven kunnen worden in onze ITSM tooling, je gaat ook ondersteunen bij het onboarden van nieuwe leveranciers en het nog verder invullen van ontbrekende processen op nieuwe dienstverlening. Die doe je in afstemming met Ons Loket (onze helpdesk), het testcentrum, Functioneel beheer en onze outsourcings partner. Met als doel het bereiken van een goed lopende ITIL processen waar een rapportage lijn in is en waar transparant op gestuurd kan worden. Maar bovenal waarbij onze medewerkers de informatie/communicatie krijgen die zij mogen verwachten.
Jij als Service Delivery Manager bent verantwoordelijk voor:
Wat verwachten we van jou?
Als onze Service Delivery Manager beschik je over:
We streven ernaar de gesprekken plaats te laten vinden in week 25 (17 t/m 21 juni 2024).
Bij de provincie Noord-Brabant zijn we flexibel, en dat verwachten we andersom ook. Het (incidenteel) verrichten van werkzaamheden in de avonden of weekenden kan onderdeel zijn van deze opdracht, en de vergoeding hiervoor wordt geacht in het overeen te komen tarief te zitten. Standplaats veelal is dit in ’s-Hertogenbosch. Minimaal 2 maal per twee weken wordt er op Provinciehuis in ’s-Hertogenbosch gewerkt/overlegd. Mogelijk veranderen de maatregelen t.a.v. werken en overleggen op het Provinciehuis gedurende de inhuurperiode.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox