Gemeente Weststellingwerf

Senior Servicedeskmedewerker

Gemeente Weststellingwerf

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

 

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het de afdeling I&A zijn wij op zoek naar een Senior Servicedesk Medewerker.

 

Functieomschrijving: Wij zijn op zoek naar een ervaren en gemotiveerde Senior Servicedesk Medewerker om ons team in eerste instantie tijdelijk te versterken. Als Senior Servicedesk Medewerker ben je verantwoordelijk voor het coördineren van een team van 4 personen, waarbij je fungeert als meewerkend voorman. Je zorgt voor een efficiënte afhandeling van incidenten en klachten en draagt zorg voor tijdige en correcte escalatie van problemen. Daarnaast speel je een actieve rol in het verbeteren van processen en inhoudelijke aspecten van de servicedesk, met als doel de eindgebruikers tevredenheid te verhogen. Het beoordelen van changes en projecten op hun impact op de afdeling behoort ook tot jouw takenpakket. Door jouw expertise en leiderschap draag je bij aan de professionalisering van onze dienstverlening en het streven naar optimale tevredenheid van onze eindgebruikers.



Wat verwachten we van jou:

  • Coördineren van een team van servicedesk medewerkers.
  • Meewerken op de afdeling en actief bijdragen aan de afhandeling van incidenten en klachten, met de focus op het waarborgen van eindgebruikers tevredenheid.
  • Tijdig en correct escaleren van problemen naar de juiste interne teams, om snelle oplossingen te bieden aan de eindgebruikers.
  • Voorstellen en implementeren van proces- en inhoudelijke verbeteringen, met als doel de efficiëntie en effectiviteit van de servicedesk te verhogen en de tevredenheid van eindgebruikers te verbeteren.
  • Beoordelen van changes en projecten op hun impact op de afdeling, met speciale aandacht voor het minimaliseren van negatieve gevolgen voor de eindgebruikers.
  • Actieve bijdrage leveren aan het professionaliseren van de dienstverlening en het streven naar optimale eindgebruikers tevredenheid, ook door zelf mee te werken op de afdeling.

  Functievereisten:

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie en organisatie
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een technische IT-ondersteunings rol
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling, waarbij je streeft naar maximale eindgebruikers tevredenheid.
  • Ervaring met het coördineren en aansturen van een team.
  • Kennis van incidentafhandeling en klachtenbehandeling, met oog voor het belang van eindgebruikers.
  • In staat zijn om tijdig en accuraat problemen te escaleren, om de snelste en beste oplossingen te bieden aan de eindgebruikers.
  • Analytisch vermogen om proces- en inhoudelijke verbeteringen voor te stellen en door te voeren, met als doel het verhogen van de eindgebruikers tevredenheid.
  • Ervaring met het beoordelen van changes en projecten op hun impact op de afdeling, met specifieke aandacht voor de mogelijke gevolgen voor de eindgebruikers.
  • Proactieve houding ten opzichte van het verbeteren van de dienstverlening en het maximaliseren van de eindgebruikers tevredenheid, inclusief het meewerken op de afdeling.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar ervaring in vergelijkbare functie Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) opdrachten/projecten in uw toelichting, waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal drie jaar voldoet. Graag specifiek de naam van de organisatie(s) benoemen.
  • Relevante HBO opleiding of diploma's in relevante vakgebieden. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in technische IT Ondersteuning. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) opdrachten/projecten in uw toelichting, waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal drie jaar voldoet. Graag specifiek de naam van de organisatie(s) benoemen.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • De kandidaat is inzetbaar per direct tot en met 30-11 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Externe heeft aantoonbaar een opleiding op het gebied van ICT Externe heeft de gevraagde opleiding afgerond (250 punten) Externe is op dit moment bezig met de gevraagde opleiding (125 punten) Externe heeft niet de gevraagd opleiding (0 punten)
  • Externe heeft 3 jaar aantoonbare ervaring binnen een gemeente organisatie. Externe heeft aantoonbare ervaring zoals omschreven (200 punten) Externe heeft 1 tot 2 jaar aantoonbare ervaring zoals omschreven (100 punten) Externe heeft geen aantoonbare ervaring zoals omschreven (0 punten)
  • Externe beschikt over 3 jaar recente werkervaring op het gebied van IT ondersteuning. Externe heeft de aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (250 punten) Externe heeft 2 tot 3 jaar aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (125 punten) Externe heeft geen aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (0 punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox