Gemeente Zeist

Senior Salarisadministrateur

Gemeente Zeist

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.
Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Opdracht
Gemeente Zeist werkt sinds 1 januari met een nieuw Personeels Administratie Systeem van Afas. Dat betekent dat we dit de komende maanden nog verder doorontwikkelen en ontdekken. Het is daarom belangrijk dat je recente ervaring hebt met het systeem van Afas.

Werkzaamheden:

  • Controle op wet- en regelgeving van de aangeboden mutaties;
  • Het tijdig en juist verwerken van complexe salarismutaties;
  • Het uitvoeren van de controle op de mutaties en de eindcontrole van de salarisrun;
  • Medior salarisadministrateur begeleiden in opleiding tot senior salarisadministrateur. Oa coachen bij ingewikkelde/gecompliceerde vraagstukken;
  • Verzorgen van financiële aansluitingen en contacten met de accountant.

Competentie

  • Je bent service- en klantgericht.
  • Je bent samenwerkingsgericht.
  • Je bent ondernemend, beschikt over de nodige daadkracht.
  • Je beschikt over een probleemoplossend vermogen.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal Hbo niveau;
  • Ingeschreven in NIRPA register;
  • Aantoonbare werkervaring met de implementatie van AFAS.

De Wensen

  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 15 jaar met personeels- en salarisadministratie;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke instelling;
  • Aantoonbare kennis van volledige salarisverwerking opgedaan door relevante werkervaring en/of een cursus;
  • Aantoonbare kennis van Pims, LPS en/of YouPP;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox