De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW)

Senior Medewerker ICT Servicedesk

De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW)

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW) is het forum van en voor excellente wetenschappers. De KNAW is adviesorgaan van de regering en verantwoordelijk voor vijftien instituten die met hun onderzoek en collecties bij de (inter)nationale top horen. Zelfstandige onderdelen zijn De Jonge Akademie en de Akademie van Kunsten. Zie voor meer informatie www.knaw.nl.

De afdeling Informatiemanagement en ICT van het Bureau van de KNAW is verantwoordelijk voor de ICT dienstverlening aan het Bureau en de instituten. De afdeling beheert de technische infrastructuur voor de KNAW en is een Shared Service Center voor een aantal instituten van de KNAW. Er zijn 25 medewerkers werkzaam binnen de afdeling, verdeeld over twee secties: Front Office en Back Office. De Front Office bestaat uit 9 medewerkers. Je rapporteert aan de Teamleider Servicedesk en Front Office over de voortgang, resultaten en doelstellingen.

Opdracht
Lijkt het jou ook geweldig om te werken op verschillende plekjes in Amsterdam en Den Haag? In hartje Amsterdam aan de Nieuwmarkt zit het stafbureau van de KNAW gevestigd binnen het Trippenhuis. Hier vanuit bied je telefonische ondersteuning in het Nederlands of in het Engels aan gebruikers van diverse instuten. Je werkt centraal/remote vanuit de Servicedesk, maar je zal ook regelmatig support on site leveren bij instuten binnen Amsterdam of in Den Haag.

Je komt te werken binnen een team van 5 enthousiaste, gezellige collega’s op de Servicedesk en verzorgt de registratie en afhandeling van binnengekomen meldingen in TopDesk. Je bewaakt de algehele voortgang van alle meldingen en wijzigingen en stemt de werkplanning met je collega’s af. Je signaleert tijdig vertragingen en bespreekt deze om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

  • Je biedt ondersteuning op hardware, software en/of applicaties;
  • Je neemt telefonisch of per e-mail vragen/storingen aan van eindgebruikers;
  • Je ondersteunt, denkt mee met en adviseert eindgebruikers; 
  • Je neemt regelmatig deel aan lopende projecten;
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het uitbouwen en bijhouden van de kennisbank;
  • Je signaleert procesverbeteringen en doet verbetervoorstellen daarvoor;
  • Je neemt de vrijheid én verantwoordelijkheid om opdrachten naar eigen wens in te vullen; 
  • Je komt in aanraking met collega's van verschillene nationaliteiten en achtergronden. 

Competenties

  • Pro-actief;
  • Zelfstandig;
  • Service gericht;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
  • Organisatiesensitiviteit;
  • Pragmatische attitude.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau en in het bezit van ITIL V4 Foundations;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een Servicedesk, IT Support team of als systeembeheerder;
  • Minimaal 3 dagen (bij voorkeur 4 dagen) fysiek op locatie kunnen werken in Amsterdam en 1x per week Den Haag (1x per week).
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een Servicedesk, IT Support team of als Systeembeheerder;
  • Aantoonbare kennis en ervaring van TOPdesk, Office 365, Active Directory, Windows 10, Citrix en Exchange;
  • In het bezit van ITIL V4 Foundations;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox