Port of Rotterdam

Senior medewerker financiële administratie

Port of Rotterdam

De opdracht­omschrijving

Senior Medewerker Financiële Administratie
Voor de financiële afdeling (Cashmanagement) zoeken wij een proactieve en resultaatgerichte Senior Medewerker Financiële Administratie. In deze veelzijdige rol combineer je operationele werkzaamheden met het aansturen van collega’s en het verbeteren van onze financiële processen. Je bent een belangrijke schakel tussen het team, interne stakeholders en externe partners.

Wat ga je doen?            
Zorgdragen voor een juiste en tijdige uitvoering van alle processen binnen Cashmanagement, inclusief de betaling van inkomende facturen, declaraties en overige lasten, evenals de verwerking van inkomende betalingen van onze klanten.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt en vraagbaak binnen het team.
  • Coördineren en prioriteren Cash Management activiteiten, samen met het team.
  • Meehelpen bij het boeken en verwerken van inkomende facturen (met name tijdens vakantieperiodes of bij lage bezetting).
  • Monitoren performance van het facturatieproces.
  • Assisteren bij de maand- en jaarafsluiting en diverse ad hoc werkzaamheden.
  • Boeken en verwerken van de bankafschriften.
  • Het beheren van de tussenrekeningen van Cash Management.
  • Ondersteunen en/of initiëren van projecten m.b.t. het optimaliseren van administratieve financiële processen.
  • Aanspreekpunt fungeren van onze interne klanten, co-sourcing partner en leveranciers.

De Eisen

  • De kandidaat heeft ervaring met SAP (SAP 4 Hana)
  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen de financiële administratie
  • De kandidaat heeft een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring in een coördinerende rol gehad
  • De kandidaat is aantoonbaar boekhoudkundig onderlegd en heeft ervaring met financiële facturatie processen en geautomatiseerde informatiesystemen;
  • Kandidaat is op de hoogte gesteld van het screeningsproces van HbR (voor aanvullende informatie zie tekst veld arbeidsvoorwaarden)
  • Inschrijvingen waarin een ZZP'er wordt aangeboden (zowel rechtstreeks als via een tussenpartij) komen niet in aanmerking.

De Wensen

  • De kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding in een financiële richting
  • Kandidaat is beschikbaar voor een (digitaal) kennismakingsgesprek op dinsdag 5 aug 11.00u-13.00u of donderdag 7 aug 12.00u-15.00u
  • HbR hanteert voor deze aanvraag een richtlijntarief binnen een range van € 65,00 - € 80,00 per uur

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox