Gemeente Arnhem
max €80 per uur
Gelderland
36 uur per week
29 juli 2024
31 december 2024
Op de afdeling Burgerzaken is wegens vertrek van tijdelijke inhuur en nog te kort aan voldoende gekwalificeerd eigen personeel ruimte voor tijdelijke inhuur. Binnen de kaders van wet- en regelgeving en lokale werkafspraken is er ruimte om naar eigen inzicht deze opdracht uit te voeren.
Gezien de aard en omschrijving van de opdracht leent deze zich niet voor om door een zzp'ers te worden uitgevoerd.
Verantwoordelijkheden
Je start de dag met het inklaren van de binnengekomen reisdocumenten & rijbewijzen.
Met jouw expertise ondersteun je de collega’s van de Frontoffice en bent hun vraagbaak en voert ook acties voor hen uit.
Je beoordeelt de aanvragen voor een paspoort, ID-kaart en rijbewijs en zet dit door in het RAAS-station.
Je hebt het vermogen zaken te overzien tijdens drukte, kan multitasken en bent stressbestendig.
Je kan goed werken in teamverband en beschikt over verschillende gesprekstechnieken.
Je bent dienstverlenend en staat de burger te woord bij moeilijke gesprekken.
Je sluit de dag af met het opmaken van de kas.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 29 juli 2024 tot en met 31 december 2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox