Gemeente Haaksbergen

Senior medewerker Burgerzaken

Gemeente Haaksbergen

De opdracht­omschrijving


Kom jij onze inwoners helpen? Ben jij deskundig op het gebied van Burgerzaken? Dan ben jij de professional die wij zoeken!  
Maak het in Haaksbergen als … 

Senior medewerker Burgerzaken

Als Senior medewerker Burgerzaken heb je een breed en divers takenpakket. Jij bent onderdeel van het Team Inwonercontacten. Dit team houdt zich bezig met alles wat wordt opgenomen in de Basisregistratie Personen (BRP) en de Burgerlijke Stand.

Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • functioneel applicatiebeheer -> Pink & JCC.
  • kwaliteit/zelfevaluaties (Ensia, Digid audit, kwaliteitsmonitor, zelfevaluatie.
  • Beleid maken.
  • Adresonderzoeken.
  • Adviseren en ondersteunen van medewerkers rondom BRP, Burgerlijke Stand, buitenlandse brondocumenten, berichtenverkeer tussen gemeenten, reisdocumenten en rijbewijzen en andere producten op het gebied van Burgerzaken.


Dit breng jij mee  

  • Jij hebt HBO Werk- en denkniveau. Jouw kennis is up to date.
  • Jij hebt een afgeronde opleiding basiskennis burgerzaken (of vergelijkbaar).
  • Jij hebt een afgeronde opleiding BRP Basis (of vergelijkbaar).
  • Jij hebt een afgeronde burgerlijke stand Basis (of vergelijkbaar).
  • Jij hebt een daadkrachtige en klantgerichte aanpak.
  • Jij werkt nauwkeurig en zelfstandig.
  • Jij denkt in oplossingen.


Wij zijn Haaksbergen!
Haaksbergen Ster(k) in Twente. In Haaksbergen werken we samen. Voor elkaar en met elkaar. We maken ons sterk voor een fijn en veilig Haaksbergen. Hierin hebben we elkaar nodig, want wij geloven in de kracht van samen. Als gemeente liggen er mooie uitdagingen op ons te wachten. We willen de organisatie versterken, de financiën op orde houden en de relatie met de gemeenschap verbeteren. Hiervoor zoeken we de verbinding met de samenleving. Met elkaar maken we er werk van. Help jij ons nóg sterker te worden?

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft een afgerond HBO opleiding bij voorkeur aangevuld met het volgende: - een afgeronde opleiding basiskennis burgerzaken (of vergelijkbaar). - een afgeronde opleiding BRP Basis (of vergelijkbaar). - een afgeronde burgerlijke stand Basis (of vergelijkbaar).
  • De kandidaat minimaal 3 jaar ervaring als medewerker Burgerzaken en is up-to-date met wat er momenteel speelt.

De Wensen

  • De kandidaat heeft een afgerond HBO opleiding bij voorkeur aangevuld met het volgende: - een afgeronde opleiding basiskennis burgerzaken (of vergelijkbaar). - een afgeronde opleiding BRP Basis (of vergelijkbaar). - een afgeronde burgerlijke stand Basis (of vergelijkbaar).
  • De kandidaat minimaal 3 jaar ervaring als medewerker Burgerzaken en is up-to-date met wat er momenteel speelt.
  • Specifieke vakkennis
  • Kandidaat heeft ervaring en kennis van Pink & JCC.
  • De kandidaat heeft ervaring met kwaliteit/zelfevaluaties processen. Denk aan: - Ensia - Digid audit - kwaliteitsmonitor - zelfevaluatie
  • De kandidaat heeft ervaring met: - Beleid maken. - Adresonderzoeken.
  • De kandidaat heeft ervaring met Burgerzaken: - Adviseren en ondersteunen van medewerkers rondom BRP - Burgerlijke Stand - buitenlandse brondocumenten - berichtenverkeer tussen gemeenten - reisdocumenten - rijbewijzen - overige producten op het gebied van Burgerzaken.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - daadkrachtige en klantgerichte aanpak. - nauwkeurig - zelfstandig - teamspeler - denkt in oplossingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox