Waternet
max €90 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
16 februari 2023
16 februari 2024
Binnen het team Customer Desktop zijn we op zoek naar een Senior 3e
lijns support engineer Ivanti – Windows 10.
Het team Customer Desktop beheert en ontwikkelt de digitale werkplek
van Waternet. Jij zorgt ervoor dat ruim 2000 medewerkers dagelijks hun
werk kunnen doen. Naast een VDI werkplek gebaseerd op VMware
horizon wordt er ook gebruik gemaakt van laptops en fysieke desktops
op basis van Windows 10. Om deze omgevingen te kunnen beheren
zijn we op zoek naar een Desktop Beheerder die ons helpt met het
uitvoeren van de dagelijks beheer.
Dit ga je doen
• Je bent verantwoordelijk voor de meldingen die binnenkomen
via Topdesk voor customer desktop
• Je lost meldingen op en voert wijzigingen uit en indien van
toepassing dispatch je meldingen naar de juiste gebruikers
• Je zorgt ervoor dat de digitale werkplek goed beschikbaar is.
• Je voert in overleg met collega’s wijzigingen door.
• Je voert, waar nodig, updates, bugfixes en nieuwe releases
door
• Je documenteert wat je oplevert en onderhoud ook de
documentatie
• Je loopt mee in de wachtdienst
• Je helpt de collega’s waar mogelijk met hun werkzaamheden
De digitaliseringsorganisatie van Waternet is onderverdeeld in
Applicatie Diensten en IT Solutions. Er zijn 4 Applicatie teams waarin IT
en Business samen werken: Medewerker, Klant, Data en Assets.
De IT-organisatie van Waternet is onderverdeeld in 3 Solutions: Cloud,
Digital Workplace en Internet of Things.
De Solution Digital Workplace (DWP) bestaat uit ongeveer 40 collega's
samen met de Business Analist, Product Owner, Scrummaster en
Solution manager.
Binnen de gehele digitalisering wordt Agile gewerkt. Dit is zowel Scrum
als Kanban.
Solution Digital Workplace is verantwoordelijk voor het leveren van de
digitale werkplek aan de medewerkers van Waternet met als
doelstelling: “Iedereen kan altijd en overal werken”. De Solution Digital
Workplace bestaat uit 3 teams: Customer Service, Support en Desktop.
Het team Customer Service is er om vragen van collega’s te kunnen
behandelen in de tweede lijn. Het team Customer Support is o.a.
verantwoordelijk voor alle decentrale hardware binnen Waternet.
Daarnaast leveren zij ook de dienstverlening rondom mobiele telefonie.
Het team Customer Desktop is verantwoordelijk voor het leveren van de
werkplek, het mobile device management, het packagen van
applicaties en de 3e lijns servicedeskvragen. Naast een VDI werkplek
gebaseerd op VMware Horizon wordt er ook gebruik gemaakt van
laptops en fysieke desktops op basis van Windows 10. De laptops
worden beheerd door Microsoft Intune, AVD, AD, Ivanti Automation en
Workspace Control (Voorheen RES)
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox