Gemeente Nijmegen

Secretariaat/ Procesondersteuning RES Groene Metropoolregio Arnhem- Nijmegen

Gemeente Nijmegen

Over de opdracht

freelance
  • max € 65 per uur

  • Noord-Holland

  • 20 uur per week

  • Juridisch

  • 01 januari 2022

  • 31 december 2022

De opdracht

De opdracht sluit

20 januari 2022 07:00

Wij hebben minimaal 1 werkdag nodig om samen met jou een offerte op te maken

Opdracht verloopt via

Aanbesteding

Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

Type inhuur

ZZP bemiddeling

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Je hebt aantoonbaar ervaring met het organiseren en regelen van bijeenkomsten (fysiek en digitaal);
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar recente (sinds 2018) ervaring als (project)secretaresse/procesondersteuner of een vergelijkbare functie waarin je hebt gewerkt met geautomatiseerde systemen en kantoorautomatisering (Windows en MS Office, Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Teams, SharePoint);
  • Je hebt aantoonbaar een afgeronde MBO- opleiding en door kennis en ervaring functioneer je op HBO- niveau;
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-02-2022 tot en met 31-12-2022 voor 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Je hebt ervaring met het werken bij een organisatie die sterk in ontwikkeling is (dynamische omgeving waarin taken, rollen en verantwoordelijkheden nog in ontwikkeling zijn); =/> 1 jaar is 20%, > 2 jaar is 50%.
  • Je hebt ervaring met werken in een bestuurlijke omgeving; =/> 1 jaar is 15%, >2 jaar is 30%;
  • Je hebt ervaring met het werken in projecten in het ruimtelijk domein; =/> 1 jaar is 10%, > 2 jaar is 20%:

Zo werkt onze dienstverlening

Binnen 1 werkdag reactie

  • We beoordelen je CV om te zien of er een match is.
  • We controleren of je voldoet aan de eisen en wensen.
  • We onderzoeken op basis van data of je gewenste tarief concurrerend is.

Omdat het proces verloopt via een aanbesteding is het belangrijk dat je een goede kans maakt om de opdracht te winnen. Bij een match starten we het offertetraject, bij twijfel laten we dit binnen 1 werkdag weten.

snel reactie

Bronvermelding

Gemeente Nijmegen maakt gebruik van het platform Inhuur Gelderland voor de inhuur van personeel. Wij helpen je graag bij het uitbrengen van een offerte, maar er is ook de mogelijkheid dit zelf te doen. Je moet daarvoor zijn ingeschreven als leverancier en zijn toegelaten tot het Dynamisch aankoopsysteem van de Gemeente Nijmegen.

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox